«علیرضا دهشمند» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تیم فوتبال ایرالکو در نیم فصل جاری نتایج خوبی به دست آورد اما جدایی «محمد ربیعی» سرمربی این تیم، شوک بزرگی را به تیم وارد کرد.
وی ادامه داد: تیم فوتبال ایرالکو فصل جاری را با «محمد ربیعی» آغاز کرد و این مربی برای تمام مسابقات برنامه ای مدون تدوین کرده بود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم ایران دلیل جدایی ربیعی از این تیم را مشکلات شخصی عنوان کرد و گفت: هیات مدیره این باشگاه با استعفای این مربی از تیم موافق نبود اما در نهایت با پرداخت 30 درصد از قرارداد هشت میلیارد ریالی(برای 2 سال) از تیم جدا شد.
وی بیان کرد: اکنون پنج سرمربی به عنوان گزینه های اصلی در هیات مدیره باشگاه مطرح شده و رایزنی ها و نشست های اولیه نیز با این افراد برگزار شده که حداکثر در هفته نخست تعطیلات نیم فصل لیگ آزادگان، سرمربی جدید ایرالکو معرفی می شود.
دهشمند اضافه کرد: تیم فوتبال ایرالکو علاوه بر انتخاب سرمربی، به یک فوروارد سرزن و بلندقد نیز نیاز دارد که با صلاحدید سرمربی جدید این بازیکن نیز در تعطیلات نیم فصل برای این تیم جذب می شود.
وی افزود: شاکله و ساختار تیم ایرالکو مطلوب ارزیابی می شود و بدون شک با انتخاب یک مربی توانمند، این تیم یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال ایرالکو اضافه کرد: این تیم شنبه 24 آذر در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول لیگ، میهمان سرخپوشان پاکدشت است و بعد از این دیدار، تعطیلات نیم فصل آغاز و بازیکنان بعد از چهار روز استراحت به اردویی که در تهران و یا جنوب کشور برنامه ریزی شده، حاضر و زیر نظر مربی جدید خود تمرینات را آغاز می کنند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک (ایرالکو) اکنون با 14 بازی و 23 امتیاز در رده ششم لیگ دسته اول(آزادگان) کشور قرار دارد.
«محمد ربیعی» سرمربی تیم ایرالکو که با قرارداد هشت میلیارد ریالی سکان هدایت این تیم را برای مدت 2 سال در اختیار گرفته بود، روز گذشته از این تیم جدا شد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.