شهرام آسیابی روز یک‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مبلغ از ۹ هزار و ۳۰۰ صندوق شهری، روستایی و خانگی جمع آوری شده است.
وی گفت: همچنین در سالجاری ۹۸ میلیون تومان در امور ایتام و ۱۴۰ میلیون تومان برای تهیه ۲۰ مورد جهیزیه از طرف خیران به کمیته امداد امام خمینی هشترود کمک مالی شده است.
آسیابی از پرداخت ۲۴ میلیون تومان کمک معیشت دانش آموزی، پرداخت کمک هزینه ۴۰ میلیون تومانی برای ۷۶ نفر از کودکان زیر پنج سال دارای سو تغذیه، پرداخت یک میلیون تومان به بیماران خاص و صعب العلاج و پرداخت نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان به بیمه تامین اجتماعی از بابت بیمه مدد جویان در این مدت اشاره کرد.

وی گفت: در سالجاری همچنین تعداد تسهیلات کمیته امداد هشترود از محل تبصره ۱۶ به مبلغ ۳۴۰ میلیون تومان،  ۲۷ مورد وام تعمیرات به ارزش ۵۰ میلیون تومان،  ۲۰ مورد وام احداث به مبلغ ۷۰ میلیون تومان ۶۷ مورد هزینه انشعابات به مبلغ ۱۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

آسیابی افزود: در سالجاری نزدیک به ۶۸۰ میلیون تومان از محل زکات، زکات فطریه و زکات مذهبی جمع آوری شده که از این مبلغ ۸۵ میلیون تومان در پروژه‌های عمرانی و ما بقی در جهت کمک‌های مختلف برای مدد جویان هزینه شده است.

وی گفت: این اداره همچنین با کمک سپاه ناحیه هشترود و بنیاد مسکن شهرستان اقدام به ساخت ۲۳ واحد مسکونی با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.