سونیا اندیش، روز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تعیین جانشین برای اشرف نیا، عضو فقید شورای اسلامی تبریز، افزود: در صورت دریافت نامه از فرمانداری و معرفی عضو علی البدل شورا، مراسم تحلیف عضو جدید برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اعضای فعلی شورای اسلامی تبریز ۱۲ نفر است، اظهار داشت: با توجه به تشکیک در رسمیت جلسه علنی شورای اسلامی این شهر به علت حضور دو سوم تعداد اعضا جلسه رسمیت دارد و ۸ نفر از اعضا در جلسه حضور دارند.

نائب رئیس شورای اسلامی تبریز با اشاره به آلودگی هوای کلانشهر تبریز، گفت: این شهر در چند سال اخیر مانند سایر کلانشهرها با مشکل آلودگی هوا مواجه است و مسئولان کشوری باید این مشکل را جدی بگیرند.

اندیش، ادامه داد: با توجه به تردد فراوان خودروها در شهر، وضعیت حمل و نقل عمومی مناسب نیست و عموم شهروندان نیز از این موضوع اظهار نارضایتی می‌کنند بنابراین اعضای شورا باید موضوع نوسازی حمل و نقل درون شهری را با جدیت زیاد پیگیری کنند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت دولت در راستای نوسازی حمل و نقل عمومی کلانشهرها، یادآوری کرد: در چند سال اخیر کمکی از سوی دولت نسبت به توسعه‌ و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اعمال نشده است.

اندیش، همچنین با اشاره به اهمیت فضای سبز در تبریز، افزود: امید است تمامی مسوولان در این زمینه تلاش دوچندان کنند چراکه باغ‌های تبریز به مجتمع‌های تجاری و مسکونی تبدیل شده است.
هفته گذشته محمد اشرف نیا یکی از اعضای شورای اسلامی تبریز به علت بیماری فوت کرد و با توجه به اینکه علی البدل اول برای راهیابی به شورای اسلامی این شهر ایرج شهین باهر بود به علت اینکه وی هم اکنون کرسی شهرداری تبریز را در اختیار دارد موضوع راهیابی محمدحسن اسوتچی علی البدل دوم به شورا مطرح شده و برای این منظور شورای اسلامی برای تعیین تکلیف نامه ای به فرمانداری ارسال کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.