سینا رئیس نیا روز دوشنبه در کارگروه آب، خاک،  کشاورزی و منابع طبیعی هشترود افزود: از این مبلغ ۸۴.۸ میلیون تومان به صورت تهاتری به کشاورزان پرداخت شد.
وی گفت: کشاورزانی خسارت دیده که به بیمه محصولات خود تمایل دارند می‌توانند در سال زراعی جاری از محل غرامت به صورت تهاتر نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.
رییس نیا به طرح تقسیطی بیمه محصولات کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت معیشتی کشاورزان حق بیمه های بالای ۵۰۰ هزارتومان در اقساط ۵ ماهه قابل پرداخت خواهد بود.
وی گفت: کشاورزان تا ۲۰ دی ماه فرصت دارند محصولات زراعی و تا پایان اسفند برای محصولات باغی خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند.
رییس نیا افزود افزود: در دو هفته آینده باقیمانده غرامت سال زراعی ۹۷-۹۸  کشاورزان پرداخت می شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
فرماندار هشترود نیز با بیان اینکه بیمه باید اعتماد سازی کند افزود: متاسفانه در مورد بیمه محصولات کشاورزی به نقطه بی اعتمادی بین بیمه و کشاورز رسیده ایم و این بی اعتمادی باعث شده صندوق بیمه و خود کشاورز آسیب ببیند.
امین امینیان همچنین از رتبه اول هشتروددر استان در احداث گلخانه های کوچک و میکانیزاسیون خبرداد و گفت: امسال بیش از ۵ میلیارد تومان برای خرید ۵۰ دستگاه تراکتور  و ۲ دستگاه کمباین به کشاورزان پرداخت شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.