شهرام احمدی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود: اجرای نمایش «تراکتور» حاصل تلاش یک گروه 20 نفره متشکل از بازیگران و گروه حرکات آیینی و با 2 ماه تمرین می باشد.

وی اظهار کرد: طبق هماهنگی های قبلی قرار بود این نمایش از 28 آبان به نمایش در بیاید که بدلیل قطعی اینترنت و بروز بعضی مشکلات، اجرای آن از هشتم آذر آغاز شد.

احمدی با بیان اینکه این نمایش تا نوزدهم آذر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: موضوع این تئاتر در مورد هواداری تیم فوتبال تراکتور  است و در آن 2 خانواده یکی طرفدار تیم فوتبال تراکتور و دیگری طرفدار تیم بولدوزر است و پسر خانواده طرفدار تیم بولدزر خواستگار دختر خانواده طرفدار تراکتور می شود و همزمان با این خواستگاری دیدار تیم های تراکتور و بولدوزر اتفاق می افتد که در ادامه نمایش اتفاقاتی بر این خانواده ها پیش می آید.  

وی عنوان کرد: این نمایش عامه پسند است و با این هدف تهیه شده تا هم طرفداران تئاتر از دیدن آن لذت ببرند و هم خانواده چند ساعتی را با سرگرمی سپری کند.

احمدی همچنین از ارتقاء فرهنگ هواداری ورزشی در بین شهروندان هر شهر و هر تیمی به عنوان هدف اصلی این نمایش نام برد و ادامه داد: نمایش تراکتور زبان ساده ای دارد و به همین دلیل به راحتی با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند.

کارگردان نمایش تراکتور با انتقاد از نبود حمایت های مالی و همکاری مسوولان هنری شهر، گفت: باید به جوانان هنرمند و جویای نام هم میدان دهند تا صحبت های خودشان را در قالب هنر و نمایش به مخاطبان خاص و عام خود انتقال دهند.

وی همچنین از نبود امکانات و سالن نمایش درخور علاقه مندان تئاتر شهر تبریز گلایه و عنوان کرد: امید دارم روزی با همت مسوولان استانی و شهری بتوانیم اولین پردیس تئاتر تبریز را افتتاح کنیم.

احمدی با انتقاد از مسوولان ورزشی باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتور، بیان کرد: با توجه به اینکه این نمایش اولین تئاتر با موضوع ورزش و هواداری در تبریز است، انتظار داشتیم تا مسوولان باشگاه تراکتور از ما حمایت کنند.

وحید مبصری، بازیگر نمایش تراکتور نیز در این گفتگو افزود: قصد داریم مزاج ها و تفکرات مخاطب را تغییر دهیم و بگوییم که می توان بدون نمایش های کمدی و طنز، با کارهای متفاوت دیگری علاقه مندان به تئاتر را شاد کرد.

نمایش تراکتور با بازی وحید مبصری، مسعود نیازی، سودا برمایه، رقیه زارعین، صونا بهاری، مهدی غنی لو، افشین سلماسی، فهیمه جهانی، سحر حق نظری و مجتبی جاهد و کارگردانی شهرام احمدی از هشتم تا نوزدهم آذر ماه در تالار شمس خانه هنر تبریز به صحنه می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.