دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی تئاتر و موسیقی کودکان ائل گفت: خانواده‌ها می‌توانند طی روزهای 19 و 20 تیرماه در کارگاه آموزشی«بازی، خانه و نمایش» شرکت کنند.

 

ساسان قجر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به استقبال بالای خانواده‌ها و کودکان از برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: در قالب این جشنواره، برنامه‌های متعددی از جمله موسیقی، تئاتر، نگارخانه جهان عکس کودک، همچنین نمایشگاه عرضه کتاب‌های کودک و نوجوان به همراه بازی‌های فکری در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: امسال بخش ورک‌شاپ خانوادگی در فرهنگسرای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود و در آن، خانواده‌ها یاد می‌گیرند که چگونه با فرزندان خود بازی کرده و مسائل فکری را در قالب تئاتر انجام دهند.

 

قجر تصریح کرد: چهارمین جشنواره ملی تئاتر و موسیقی کودک «ائل» از 12 تیرماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان آغاز شده و تا 21 تیرماه ادامه دارد. همچنین در بخش تئاتر خیابانی کودک نیز استان‌های همدان و آذربایجان شرقی شرکت کرده‌اند و نمایش خود را در دو بخش خیابانی و محوطه‌ای (در محل فرهنگسرا) اجرا می‌کنند.

 

به گزارش ایسنا، بخش موسیقی جشنواره «ائل» نیز در دو بخش تک‌نوازی و گروه‌نوازی برگزار می‌شود و 150 اثر در بخش تک‌نوازی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است؛ در واقع بخش تک‌نوازی در سه رده سنی برای کودکان زیر ۱۲ سال و بخش گروه‌نوازی نیز در دو قسمت گروه‌نوازی کودکان و گروه‌نوازی موسیقی کودکانه توسط بزرگسالان تعریف شده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.