سردار اصغر عباسفلی زاده روز شنبه در صبحگاه رزمایش گردان بیت المقدس سپاه غدیر تبریز با بیان اینکه زمان کنونی زمان پیشرفت و ترقی است، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان بسیجی باید در عرصه علمی تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند تا در این عرصه نیز پیشرفت کنند.

وی رزمایش گردان های بیت المقدس را مفید و موثر خواند و افزود: حفظ و تقویت توان رزمی و تحرکات نظامی برای حضور در تمام صحنه ها و استفاده از ظرفیت عملی بسیج از جمله اهداف این رزمایش ها است.  

عباسقلی زاده با اشاره به اینکه قدرت جهان اسلام، جمهوری اسلامی، امنیت و آسایش امروز منطقه در سایه اقتدار ایران اسلامی است، ادامه داد: شهدا با پیروی از راه و روش امام راحل و جانفشانی و رشادت های ماندگار خود برای ما امنیت و آبرو آفریدند و با همه دارائی خود از اسلام و میهن دفاع کردند تا با عمل به موقع خود به همگان درس ایثار و شهادت بیاموزند.

وی اضافه کرد: بسیج از اوایل انقلاب وفاداری خود را به نظام و انقلاب را ثابت کرده و اگر امروز شاهد آن هستیم که بسیجیان در همه عرصه ها پیشتاز هستند در سایه همان عهدی است که با امام(ره) و ولی فقیه خود بسته اند.

عباسقلی زاده با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس ایستادگی کردند تا ذره ای خاک به دشمن ندهند و  تا آخرین قطره خون از کشور و میهن اسلامی خود دفاع کردند، گفت: این امر نشان از بصیرت و دشمن شناسی آن مردان خدایی بود.

وی با اشاره به جایگاه و مقام والای شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: اگر کشور ما امروز  امنیت دارد به برکت خون مطهر شهدای مدافع حرم است و این شهدا همان هایی بودند که بصیرت و تقوا داشتند،

فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه تنها نیرویی که بابصیرت و جهادی عمل می کند، بسیج است و این ویژگی بسیج به نظام و انقلاب اسلامی ثابت شده است، گفت: مهم ترین شاخصه بصیرت، دشمن شناسی است و اگر بسیجیان در این میدان پیچیده پیروز و سربلند هستند در سایه شناخت مسیر بصیرت است.

سرهنگ داود عباسی با بیان اینکه عزت و شرف ملت ایران در گرو توجه و ادامه راه شهیدان است، اظهارداشت: عزت و ماندگاری ما به این راه با صلابت و سعادتمند بستگی دارد.

وی یادآوری کرد: باید توجه داشت که در حال حاضر هیچ کشوری به اندازه ایران امن نیست و در عین حال به اندازه ایران هیچ کشوری در جهان دشمن ندارد که باید بدانیم این امنیت را شهدا به ارمغان آورده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.