امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی روز شنبه در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌زده ورنکش، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: از لحظه وقوع زلزله، تیپ ۳۶ میانه، تیپ ۴۰ سراب، تیپ ۳۲۱ مراغه و دیگر یگان های مستقر در مراغه و تبریز در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با تاکید بر این‌که بیمارستان‌های ارتش در تبریز و مراغه بعد از وقوع حادثه، به سرعت آماده ارائه خدمات به مصدومان زمین لرزه شدند، گفت: تیم‌های یگان بلیات تیپ ۳۶ میانه و تیپ ۴۰ سراب نیز سریعا به منطقه اعزام شده و در منطقه حضور داریم.

وی یادآوری کرد: تیم های پزشکی شامل جراحان متخصص و روانپزشکان ارتش نیز از لحظه وقوع حادثه سریعا به منطقه اعزام شده‌ و ارائه خدمت کردند.

امیر میرزایی با تاکید بر این‌که هر آنچه از دستمان بربیاید در خدمت مردم زلزله زده خواهیم بود، اضافه کرد: بیمارستان‌های صحرایی ارتش هم آماده استقرار در صورت لزوم هستند.

به گزارش ایرنا، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی شهر ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. در این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست دادند و ۵۲۹ نفر مصدوم شدند.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقیدر شمال غرب ایران است.

این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.