رئیس ستاد مدیریت بحران اهر هدف از برگزاری این تمرین منطقه ای را سنجش و ارزیابی نحوه آمادگی و مقابله در خصوص حوادث ناشی از حادثه عنوان کرد و گفت: نیروهای عمل کننده با هماهنگی لازم در کمترین زمان ممکن اهداف این تمرین را محقق کردند.

 زاهد محمودی افزود: این تمرین در زمان پیش بینی شده با نظم و ترتیب خاص بر اساس آموزش های انجام شده به نحو مطلوب برگزار شد.

 وی از همکاری نیروهای امدادی و خدماتی ادارات هلال احمر، نیروی انتظامی، برق، آبفار، آتش نشانی، اورژانس، مخابرات، سپاه، نیروهای نظامی و امنیتی که با حضور و شرکت موثر خود زمینه اجرای هرچه بهتر آن را فراهم کردند قدردانی کرد. 

محمودی اظهار امیدواری کرد: با تداوم آموزشهای مختلف و رزمایش های تخصصی بتوانیم توان آمادگِی و مقابله با هرگونه حوادث را  افزایش دهیم.

رئیس پدافند غیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز با اظهار رضایت از برگزاری موفق این تمرین بر ضرورت برگزاری تمرینهای آمادگی در شرایط اضطراری تاکید کرد.

توفیق گفت: برای سال جاری، ۱۳۸ برنامه مختلف در طول سال در راستای حفظ آمادگی  و پیشگیری و مقابله با حوادث و بحرانهای مختلف تدارک دیده شده که از این تعداد ۶۸ مورد اجرا شده و مابقی نیز در تقویم اجرایی شرکت گاز قرار دارد که تا پایان سال مابقی این برنامه ها در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی اعلام کرد: در این مانور  بزرگ علاوه بر ادارات شهرستان اهر، نیروهای امدادی و فنی ادارات گاز شهرستانهای هریس، ورزقان، هوراند و کلیبر به عنوان شهرستانهای معین حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.