به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان عصر جمعه از ساعت ۱۸ با حضور نزدیک به سیصد تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد که با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.  

در نیمه نخست بازی تیم ماشین سازی مالکیت توپ و میدان را در بیشتر دقایق در دست داشت و چندین موقعیت گلزنی را خلق کرد که نتوانست به برتری دست بیابد.  

با شروع نیمه دوم هر دو تیم رو به بازی سرعتی آوردند که دقیقه ۶۷ بابک مرادی در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما داور آفساید اعلام کرد و موقعیت گلزنی از دست رفت.

در ادامه شاگردان خطیبی هر تلاشی کردند تا به دروازه نفتی ها برسند موفق نشده و با دفاع اتوبوسی این تیم مواجه شدند.

تیم ماشین سازی در این بازی با ترکیب حامد لک، احمد رضا زنده روح، سامان نریمان جهان، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل کثیر(دخسوس)، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، قائم اسلامی خواه(اتابک زارعی)، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری(فرید کریمی) به میدان رفت.

تیم نفت مسجد سلیمان هم با ترکیب محمدطیبی، حامد نورمحدی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی(سعید آهنی)، میثم تقیزاده، مجید عیدی، سجاد جعفری، حبیب فر عباسی، احمد الجبوری(صادق بابا احمدی)، پیام ملکیان و میر هادی میر جوان(سعید کریمی) بازی کردند.  

در طول بازی حامد نور محمدی، محمد طیبی و سعید آهنی از تیم نفت مسجد سلیمان و عزیز معبودی از تیم ماشین سازی کارت زرد گرفتند.  

تیم داوری این بازی را امیر عرب براقی، حسن انتظاری، علیرضا مرادی، حمید رضا کنعانی و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.  

 بهزاد بشتام کمک مربی تیم ماشین سازی هم در این دیدار کارت زرد گرفت.

تیم ماشین سازی با کسب یک امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان با هشت امتیاز فعلا به رده هشتم صعود کرد و تیم نفت با کسب ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باقی ماند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.