به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سرخ پوشان تبریز و نفت مسجد سلیمان عصر امروز چهارشنبه از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و با حضور بیش از 30 هزار تماشاگر آغاز شد.
با شروع نیمه اول این دیدار شاگردان لیکنز مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و چندین موقعیت گلزنی را بدست آوردند ولی در ضربات آخر به دلیل بی دقتی و عجله نتوانستند به گل دست یابند و نیمه اول را با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم این دیدار، سرخ پوشان تبریزی با تکیه بر مردان میدان دیده خود توپ و بازی را در اختیار گرفته و توانستند در دقایق 50 ،56 و 68 توسط اشکان دژاگه، سوگیتا و گل بخودی سید محمد حسینی نتیجه را سه بر صفر به سود خود کرده و نشان دهند با جدیت و هماهنگی بازیکنان خود هدفی جز قهرمانی ندارند.
در این بازی اسماعیل شریفات دقیقه 24، موسی کولیبالی دقیقه 48، یوسف وکیا دقیقه 56 و محمد شادکام دقیقه 90 از تیم نفت مسجد سلیمان و آنتونی استوکس دقیقه 56 از تیم تراکتور سازی کارت زرد گرفتند.
همچنین اکبر آفاقی دقیقه 63 با عباس عسگری از تیم نفت و سید احمد موسوی دقیقه 74 با اشکان دزاگه، علی رضا نقی زاده دقیقه 78 با اکبر ایمانی و اسلامی خواه دقیقه 90 با مسعود شجاعی از تیم تراکتورسازی تعویض شدند.
با وجود اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از سیستم VAR استفاده خواهد شد ولی در بازی امروز از دو داور اضافی که بیرون خط دروازه ها مستقر بودند استفاده شد.
با نتیجه این دیدار تیم تراکتورسازی با کسب 29 امتیاز در رده چهارم و تیم نفت مسجد سلیمان با 15 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای گرفتند.
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.