به گزارش ایرنا، رسول خطیبی عصر پنچشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان افزود:  نفت تیمی است که سخت می‌بازد، سخت گل می‌خورد و کلاً تیم سختکوشی است و ما با تیمی بازی داریم که مربی و بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره محروم و مصدومان تیمش اعلام کرد: دو بازیکن مصدوم داشتیم که به این بازی رسیده‌اند، اما اینکه بازی می‌کنند یا نه، فردا مشخص می‌شود.

وی افزود: تیم ما جزو تیم‌هایی است که فوتبال تماشاگرپسندی ارائه می‌کند، اما در فوتبال به فوتبال زیبا توجه نمی‌کنند و تنها می‌گویند ماشین‌سازی برده یا باخته است.

خطیبی خاطرنشان کرد: در دیدار قبلی فوتبال در سطح بالایی ارائه کردیم و تمام آمارها به سود ما بود، اما نتیجه را واگذار کردیم.

وی اظهار کرد: بازیکنانی که به تازگی به تیم اضافه شده‌اند، کمی به فرصت نیاز دارند، اما امیدوارم در یکی دو هفته آینده هماهنگ شوند.

خطبی گفت: بازیکنان ما فعل خواستن را صرف می‌کنند و نمایش خوبی دارند.

وی افزود: هر چند که ماشین‌سازی متکی به یکی دو بازیکن نیست و هر بازیکنی چه بازیکن ثابت و چه تعویضی، برنامه و وظیفه خودش را دارد، اما امیدوارم دو بازیکن جدید ما نیز زودتر هماهنگ شوند.

سرمربی ماشین سازی با اشاره به اینکه تیم ما تغییرات زیادی داشته است و تنها چند بازیکن از فصل گذشته داریم، گفت: قراردادهای امسال بازیکنان ما دو سه ساله است و تلاش می‌کنیم برای فصل‌های بعد در جایگاه‌های بهتری باشیم.

وی در عین حال گفت: امسال نیز برای جایگاه تک رقمی تلاش می‌کنیم و طرفداران تیم بدانند که طبق برنامه پیش می‌رویم و در این راه ممکن است برد و باخت‌هایی داشته باشیم.

خطبی افزود: ماشین‌سازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در آینده آن را می‌بینند.

وی در مورد اینکه چرا با وجود اینکه ماشین‌سازی فوتبال خوبی ارائه می‌کنند، اما تماشاگران استقبال لازم را از بازی این تیم ندارند، اظهار کرد: اعتقاد دارم کسانی که می‌خواهند فوتبال زیبایی ببینند، در دیدارهای ماشین‌سازی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند،  اگر نتایج بهتری نیز کسب کنیم، هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.

خطبی گفت: ما تلاش می‌کنیم بازی‌های خوب‌مان را به پیروزی تبدیل کنیم.  

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه برنامه های تمرینی تیم در طول بازی از طرف شاگردانش پیاده می شود یا نه؟ عنوان کرد: بله از عملکرد شاگردانم راضی هستم، اما چون بازی‌های ما با برد همراه نیست، عملکردشان دیده نمی‌شود.

وی گفت: البته برخی از بازیکنان وظایف خودشان را انجام نمی‌دهند و در دیدار قبلی همین مسئله باعث شد تا رده ششم جدول را از دست بدهیم.

خطیبی در مورد غیبتش در دیدار قبلی به دلیل محرومیت و اینکه نبود سرمربی چقدر در روند یک تیم تأثیر دارد، گفت: این موضوع قطعاً تأثیر زیادی دارد و حضور سرمربی کنار خط می‌تواند روی روحیه بازیکنان تأثیر زیادی داشته باشد.

دیدار تیم های ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان فردا جمعه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

تیم ماشین سازی با ۷ امتیاز در رده یازدهم و تیم نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.