سیدمحمدحسین بلاغی روز چهارشنبه در بازدید از غرفه خبرگزاری ایرنا در نمایشگاه مطبوعات استان افزود: از این تعداد ۱۰ عنوان نشر کشوری از انتشارات تخصصی حوزه هنری کشور،   انتشارات سوره مهر خواهد بود تا کتابهایمان در تمامی کتاب فروشی های کشور منتشر شود.

وی با اشاره به فعالیت حوزه هنری استان در زمینه نشر کتاب در سال جاری اظهار داشت: گام های مطلوبی در حوزه آفرینش های ادبی و ادبیات پایداری در بخش داستان و شعر و رمان برداشته شده است.

بلاغی ادامه داد: در سال جاری پنج عنوان کتب ادبیات پایداری برای اولین بار با موضوعات بکر همچون شهدای ارامنه، بانوان انتظار که همسران و مادران شهدا هستند تاریخ نگاری و خاطره نگاری شده و آماده چاپ هستند.

وی افزود: برای اولین بار در جریان داستان، مجموعه داستان انقلاب با حضور داستان نویسان جوان که رویش های بعد از انقلاب هستند و اکثر آنها تربیت یافتگان در جلسات و کارگروه های حوزه هنری هستند، همزمان با دهه فجر این مجموعه رونمایی و منتشر می شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: در حوزه شعر نیز کتابی با عنوان چله عشق  رونمایی شده است.

وی همچنین ادامه داد: در حوزه هنرهای تصویری کتاب فیلم نامه آراز با موضوع قیام ۲۹ بهمن تبریز و در حوزه هنرهای نمایشی کتاب تبریز تیاتر نیز به زودی منتشر می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.