به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رحیمی روز دوشنبه در دیدار مسئولان این شهرستان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در آن شرایط سخت تاریخی و خفقان شدید سیاسی و قدرت و تسلط طاغوت و ساواک بر مردم از معجزات الهی بود و در سایه اتحاد مردم علیه نظام ستمشاهی محقق شد.
وی به توطئه ها و دشمنی های استکبار در طول این چهل سال با مردم و انقلاب اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت در این نبرد نابرابر، وحدت و یکپارچگی مردم و ولایت پذیری آنها بود.
رحیمی گفت: مسوولان و دستگاه ها باید برای قدردانی از این مردم که همواره در صحنه های مختلف حضور داشته اند در خدمت آنها باشند و مشکلات آنها را رفع کنند.
وی همچنین از سود بالای وام های بانکی در شبکه بانکی کشور انتقاد کرد و افزود: بانک مرکزی سود روزشمار سپرده ها را حذف کرد اما راهکاری برای برای سودهای کلان وام ها ارایه نکرد.
فرماندار هشترود نیز در این دیدار از افتتاح و کلنگ زنی 77 طرح عمرانی خدماتی با 15.6 میلیارد تومان هزینه کرد در ایام دهه فجر خبر داد.
امین امینیان اظهار داشت: بزرگترین مجتمع فولاد با تولید سالانه یک میلیون تن به صورت نورد در 100 هزار مترمربع، مهم طرحی است که در این ایام کلنگ زنی می شود و با افتتاح آن برای سه هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و 15 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.
وی گفت: بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی با 1.4 میلیارد تومان اعتبار از دیگر طرح آماده بهره برداری در این ایام است.
شهرستان هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.