به گزارش ایرنا، این بازیکن که مدت چهار سال است در لیگ برتر جمهوری آذربایجان فعالیت دارد و قدیمی ترین فوتسالیست ایرانی شاغل در این لیگ است، به دلیل درخشش و نقش تاثیرگذار در تیم یاسامال، سرمربی این تیم را برای تمدید قراردادش ترغیب کرد.

یاسامال قدیمی ترین تیم فوتسال جمهوری آذربایجان است که در رقابت های لیگ برتر فصل گذشته با نفرات زیر ۲۱ سال تیم ملی آذربایجان حاضر شد و در رده پنجم این مسابقات جای گرفت.

داوود باقری در فصل سپری شده لیگ برتر جمهوری آذربایجان توانست ۱۴ گل برای یاسامال به ثمر برساند.

وی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با ابراز خرسندی از حضور در لیگ آذربایجان، سطح کیفی این رقابت ها را رو به پیشرفت خواند و گفت: به دلیل سرمایه گذاری مطلوب فدراسیون فوتبال و باشگاه های حاضر در لیگ برتر، این مسابقات همه ساله پیشرفت محسوسی داشته است.

باقری اضافه کرد: از اینکه قرارداد خود با باشگاه فصل گذشته ام را تمدید کردم رضایت دارم و تلاش می کنم برای فصل آینده بیش از پیش در خدمت تیم خود باشم.

وی ادامه داد: به دلیل عملکرد مثبت در فصل گذشته لیگ برتر که با قهرمانی تیم آراز نخجوان به پایان رسید با پیشنهاد کادرفنی این تیم قرار است به عنوان  یار کمکی در رقابت های باشگاه های اروپا برای آراز بازی کنم.

به گفته باقری، اولین بازی تیم آراز  نخجوان در لیگ باشگاه های اروپا مقابل تیم دانداک از ایرلند خواهد بود.

به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان با حضور ۷ تیم آراز نخجوان، نفچی، اکول، خزر جنوب، یاسامال، یاسامال اف. کِی و لیمان برگزار می شود.

۳۰۷۷/۳۰۳۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.