در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم‌ گیتی پسند میزبان تیم مقاومت شهرداری البرز بود که تیم مقاومت البرز با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب تیم گیتی پسند شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، تیم های گیتی پسند اصفهان و مقاومت شهرداری البرز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال امروز جمعه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۷ بر ۵ به سود تیم گیتی پسند پایان یافت.
ترکیب گیتی پسند:
سپهر محمدی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمدعباسی، محمدرضا درخشانی، پیمان حفیظی، میثم برمشوری، حمیدرضا نظری، مهدی مهدی خانی، مرتضی عزتی، مسعود یوسفی و حسین عظیمی ۱۲ نفر بیغم برای این دیدار بودند.
ترکیب مقاومت شهرداری کرج: 
سیداحسان سهیلی مقدم، مهران شریفیان، علیرضا ابوالقاسمی فرد، محسن باغیشنی، علیرضا شیخ لر، فرشید بابایی، مهدی نوروزی، محمد کیان، سجاد دارایی، مهدی علیزاده و امیرمحمد سنگ سری ۱۲ نفر مقاومتی ها برای رویارویی با گیتی پسند بود.
شرح بازی:
در شروع بازی بی غم از دو بازیکن راس جلو خود به صورت همزمان استفاده کرد و احمد عباسی و حفیظی را با هم در درون زمین قرار داد. یک دقیقه از بازی نگذشته بود که سعید احمد عباسی، ضربه ای را که دروازه بان مقاومت دفع کرده بود را وارد دروازه کرد تا بازی یک بر صفر به سود شاگردان بی غم پیگیری شود. مقاومتی ها که خارج از خانه بازی می‌کردند دقایق ابتدایی بازی مقداری ناهماهنگ بودند. رفته رفته بازیکنان مقاومت خود را پیدا کردند و در دقیقه ۷ بازی، مهدی نوروزی دروازه سپهر محمدی را گشود و بازی را به تساوی کشاند. ۲ دقیقه از گل تساوی رد نشده بود که پیمان حفیظی گل دوم را برای قرمزپوشان اصفهانی به ثمر رساند. گیتی پسندی‌ها که موقعیت های زیادی ایجاد می‌کردند در دقیقه ۱۰ نیز برای سومین بار به گل رسیدند. مهدی مهدی خانی با گذشتن از بازیکن رو در رو و زدن یک ضربه فنی دروازه مقاومت را گشود. در دقیقه ۱۲ بازی مقاومتی ها برای دومین بار محمدی را غافلگیر کردند و محسن باغیشنی برای دومین بار دروازه گیتی پسند را باز کرد. 
پس از دقایقی وقفه در بازی به علت درگیری میان بازیکنان، شاگردان بی غم حملات متعددی ایجاد کردند، اما نتوانستند دروازه مقاومت را باز کنند تا این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود گیتی پسند در نیمه نخست تمام شود.
نیمه دوم گیتی پسندی ها بازی را هجومی آغاز کردند و احمد عباسی علاوه بر قیچی برگردان توپ را به تیر دروازه زد. پس از حملات گیتی پسند در دقیقه ۲۴ علیرضا شیخ لر بازهم بازی را برای مقاومت به تساوی کشاند. گیتی پسندی ها خیلی زود پاسخ این گل را دادند و محمدحسین درخشانی گل چهارم را برای تیمش به ثمر رساند. 
مقاومتی ها در این بازی بیشتر در نیمه دفاع می‌کردند و حملات قرمزپوشان را دفع می‌کردند. در دقیقه ۳۱ بازی فرشید بابایی برای سومین بار بازی را به تساوی کشاند. شاگردان بی غم باز هم ترک عادت نکردند و یک دقیقه پس از این گل، حمید احمدی گل پنجم گیتی پسند را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه مقاومت کرد. قرمز پوشان که روی ضربات ایستگاهی با برنامه بودند در دقیقه ۳۴ از روی نقطه کرنر بازهم توسط پیمان حفیظی به گل رسیدند. فرشید بابا که یک بار برای مقاومت گلزنی کرده بود در دقیقه ۳۷ برای پنجمین بار دروازه محمدی را گشود. سعید احمد عباسی که تلاش زیادی برای گلزنی کرده بود در دقیقه ۳۸ بازی روی شروع مجدد خوب سپهر محمدی گل دوم خود را در این بازی به ثمر رساند. 
در پایان این بازی با نتیجه ۷ بر ۵ به سود گیتی پسند پایان یافت.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.