به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه به مناسبت هفته ناجا افزود: اگر امروز غربی ها اصرار به گرفتن عکس و دیدار چند دقیقه ای با مقامات جمهوری اسلامی دارند، همه به برکت ایستادگی ملت و مسوولان در برابر تهدیدها و تحریم هاست.
وی ادامه داد: هم اکنون کشورمان، قدرتی قابل اتکا و بانفوذ در منطقه و تاثیرگذار در تحولات جهانی است و این امر با تدبیر و هدایت های فرمانده کل قوا و رهبر انقلاب محقق شده است.
پورمحمدی اضافه کرد: اقتدار کنونی کشورمان به واسطه خون شهدا و مجاهدت های نیروهای مسلح در صیانت از میهن و ارزش های اسلامی و انقلابی است.
وی افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی در کنار نیروهای نظامی و انتظامی با تبعیت از ولایت و رهبری با قامتی استوار در برابر توطئه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایستاده و قد برافراشته اند.
فرمانده انتظامی مراغه نیز با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در تامین امنیت اجتماعی گفت: امروز به برکت عنایات الهی و هدایت های رهبری و نیز مجاهدت های پرسنل نیروی انتظامی، شاهد تحقق سازمان متعهد و امنیت آفرین پلیس هستیم.
سرهنگ رضا اصلانی فر افزود: افتخار می کنیم که امروز پلیس معطر به رایحه شهدا بوده و مجاهدان این نیرو در صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی سر از پا نمی شناسند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.