به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم دوشنبه شب در مراسم پاسداشت مقام ادبی و هنری استاد «ایوب شهبازی» در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز افزود: شعرا با اشعار خود می توانند در جامعه نقش آفرین باشند چراکه شعر تاثیر زیادی روی مخاطبان دارد و گاهی با سرودن یک بیت شعر می توان اثر بیشتری نسبت به یک سخنرانی در مخاطبان ایجاد کرد.
وی با تاکید بر اینکه شعرا باید با سرودن شعرهای حماسی نقش خود را در مورد اربعین حسینی ایفا کنند اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی همایشی سیاسی، ملی و جهانی برای عظمت اسلام است و دشمن تلاش می کند آن را کمرنگ جلوه دهد.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه کسانی که پیرو تشیّع لندنی هستند با ظاهری اسلامی و مشخص می‌خواهند طول مسیر اربعین را با فعالیت‌های خود تحت الشعاع قرار دهند، گفت: زائران، شعرا، مداحان و همه ما باید در این زمینه حساس بوده و مواظب این افراد باشند.
حجت الاسلام آل هاشم، از تلاش های استاد «شهبازی» برای نشر آموزه های دینی در جامعه قدردانی کرد و ادامه داد: این استاد فردی بی ریا و مخلص است و با وجود تحمل رنج ها و مشقات همیشه در مسیر صحیح انقلاب قدم برداشته است.
وی یادآوری کرد: استاد شهبازی دارای درجه فوق ممتاز خوشنویسی و از شاعران برجسته کشوری است که ۲۰ سال به عنوان مسئول انجمن ادبی تبریز و ۶ سال در شورای انجمن خوشنویسان تبریز فعالیت کرده و تاکنون ۳عنوان کتاب شعر از وی به چاپ رسیده است.

۸۰۲۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.