به گزارش ایرنا،   سردار عبدالمحمد رئوفی نژاد چهارشنبه شب در همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در تبریز اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، پر از حوادث خطرناک بود که اگر یک لحظه غفلت بر آن می شد خیلی از چیزها عوض می‌شد اما با درایت امام راحل (ره) و حضور مردم در صحنه و ایثارگری ها و ولایت مداری مردم تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و شناسنامه انقلاب اسلامی شکل گرفت.
وی با تاکید بر اینکه، اگر جنگ تحمیلی رخ نمی‌داد شاخص ها و ابعاد معنوی و ویژگی های نظام و حکومت انقلابی این چنین نمایان نمی‌شد، افزود: ما هویت و ماهیت خود، مردمی بودن نظام و نقش و حضور مردم را در جنگ تحمیلی به دنیا شناساندیم و ظرف مدت هشت سال دنیا ماهیت انقلاب ما را فهمید.


سردار رئوفی نژاد ادامه داد: نظام ما به دنبال استقلال بود تا به کسی اتکا نداشته باشد و دنیا وجود این چنین نظام را باور نمی کرد اما با اراده مردم، درایت امام و مجموعه تلاش های نیروهای مسلح توانستیم با ایمان و اراده پس از هشت سال جنگ تحمیلی پیروز میدان شویم.


معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران با بیان اینکه این مقاومت در ما روحیه انقلابی و ایثار و فداکاری ایجاد کرد، افزود: امروز پس از ۴۰ سال، قدرت مقتدر بلامنازع منطقه هستیم و نظام ما صاحب اقتدار بی‌نظیر و بی چون و چرا در منطقه بوده که همگی حاصل مقاومت است.
وی خاطرنشان کرد: امروز ما تنها نیستیم و پیروزی در سوریه - یمن - عراق و حزب الله لبنان، پیروزی ایران است چون بنیانگذار جبهه مقاومت اسلامی و انسجام دهنده امت اسلامی هستیم و استکبار جهانی از ما سیلی های زیادی خورده است و با کمترین تنش با سخت ترین عملیات ما مواجه می شود که نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی است.


در پایان مراسم از تعدادی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس استان تجلیل شد.

۶۱۳۲/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.