به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ جهانبخش آرمان روز شنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه آستارا یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، افتتاح یک واحد مسکن مددجویان، رژه خودرویی و موتوری، مسابقات دو و میدانی و تفنگ بادی و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت را از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس نام برد.  

وی بیان کرد: تبیین ارزش های دفاع مقدس در بین نسل جوان، پیام اصلی این برنامه هاست و تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی، خاطرات جنگ را در مدارس شهر آستارا بیان خواهند کرد. 

وی ادامه داد: حضور پررنگ بسیج و نیروهای مسلح در برنامه ها ضروری است و آئین های هفته دفاع مقدس با شعار "ما پیروزیم" اجرا خواهد شد و با توجه به جنگ اقتصادی دشمن، وحدت مردم و مسئولان باید به نمایش گذاشته شود.

فرمانده سپاه آستارا گفت: ارزش ها و پیام های ماندگار دفاع مقدس باید با مشارکت همه اقشار و نهادها به نسل های بعد انتقال یابد.

۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه هفته دفاع مقدس است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۶ شهید والامقام را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.