به گزارش ایرنا، سرهنگ جعفر غیابی روز سه‌شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ملت ایران عزت ابدی داد و هیچ دشمنی نمی تواند این عزت را از ملت ایران بگیرد زیرا انقلاب اسلامی نشات گرفته از عاشورا و محرم است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در جنگ ثابت کردند که چیزی بنام ابرقدرت در دنیا وجود ندارد افزود: در جنگ تحمیلی چند کشور دست به دست هم دادند تا انقلاب را سرنگون کنند غافل از اینکه جوانان این مرز و بوم تربیت یافته فرهنگ عاشورا هستند و الگو و سرمشق آنها سرور و سالار شهیدان است.

سرهنگ غیابی اضافه کرد: همین فرهنگ و تفکر حسینی و انقلابی به پیروزی مقاومت در جبهه سوریه شد و این تفکر برای مقابله با استکبار و زورگویان باید حفظ و ترویج شود.
فرمانده سپاه ناحیه هشترود همچنین از برگزاری ۱۰۰ برنامه در شهرستان هشترود در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در واحدهای مقاومت و حضور رزمندگان در صبحگاه های دانش آموزی، نمایشگاه عکس و کتاب نیز در شهرستان افتتاح می شود و نشست های روشنگری و بصیرت، یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و کوهپیمایی مشترک با نیروی انتظامی و بسیج پیشکسوتان نیز در این هفته برگزار می شود.
۳۰۷۷/۷۴۸۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.