به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن امینی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبین ارزش های هشت سال دفاع مقدس است، افزود: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه، افتتاح نمایشگاه عکس و مسابقات ورزشی از جمله این برنامه هاست.
وی با بیان اینکه این برنامه ها از سوی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بستان آباد تدارک دیده شده است، افزود: برگزاری یادواره شهدای شهرستان ،برگزاری نشست های فرهنگی و روشنگری از دیگر برنامه های این هفته است.
سرهنگ امینی با اشاره به اینکه این برنامه ها با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های مقاومت شهرستان اجرا می شود، اظهار کرد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت و اجرای مراسم صبحگاه واحدهای بسیج دانش آموزی، استقبال از دانشجویان و برگزاری مراسم زیارت عاشورا هم در این هفته پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد، اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهیدان ،جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حمایت های همه جانبه مردم  عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی با توطئه های رنگین خود در برابر منطق مقاومت ایران اسلامی عجز و ناتوان شده است.

شهرستان بستان آباد با 95 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.

7239/518

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.