به گزارش ایرنا، مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل از بازی تیمش با گل گهر سیرجان افزود: فردا با تیمی بازی داریم که در لیگ امسال مغلوب نشده از این رو بازی با این تیم برای ما بسیار مهم است.

سرمربی تیم سرخ پوشان تبریزی خاطرنشان کرد: سه بازی انجام داده‌ایم که تنها یکی از آن‌ها داخل خانه بود و به پنج امتیاز رسیده‌ایم، در حالی که سال گذشته از این تعداد بازی تنها ۲ امتیاز کسب کرده بودیم.

دنیزلی با اشاره به بازی های بعدی تیمش اضافه کرد: در هفتههای آتی تراکم بازی‌هایمان بسیار زیاد است،  به طوری که بازی‌های جام حذفی شروع می‌شود و سپس اردوی تیم ملی را در پیش داریم، در ادامه دو بازی پیاپی خارج از خانه و بازی داخل خانه داریم و مسابقات فشرده‌ای در انتظارمان است.

سرمربی تراکتور با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش مقابل ذوب آهن، عنوان کرد: بازی با ذوب آهن نمایش پایین‌تری نسبت به کیفت خودمان داشتیم، ولی هواداران مطمئن باشند، ما همچنان در کورس خواهیم بود.

دنیزلی با اشاره به تصمیم نخست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت هواداران تراکتور از بازی مقابل گل گهر، گفت: مقابل پرسپولیس هواداران ما فوق العاده بودند و برای بازی فردا هم می خواهم که کنار تیمشان باشند.

وی با بیان اینکه گاه امکان دارد بازیکنان و یا داور دچار اشتباه شوند، گفت: این موضوعات طبیعی است و هواداران باید صبور بوده و کنارمان حضور داشته باشند.

سرمربی در خصوص مصدومان تیمش، اعلام کرد: مازولا تنها مصدوم تراکتور است و این بازیکن پس از دو هفته به طور کامل آماده می‌شود.

وی در خصوص مشکلات تیمش در حمله، بیان کرد: ما در بازی مقابل مسجد سلیمان با شرایط خسته کننده‌ای به مسجد سلیمان سفر کردیم، سپس مقابل قهرمان سه فصل اخیر بازی کردیم و ذوب آهن نیز همواره از تیم‌های مدعی لیگ برتر است؛ به عبارت دیگر نتایج ما مقابل این تیم‌ها قابل توجیه است و مطمئناً مشکلات تیم در زمینه گلزنی را رفع خواهیم کرد.

دنیزلی خاطرنشان کرد: برای ایجاد هماهنگی میان کوین فورچونه و سایر بازیکنان سه هفته زمان کافی نبوده و در طول زمان مشکل گلزنی تیم رفع خواهد شدو

وی افزود: بازی قبل نیز بازیکنان خط هافبک به مهاجمان تیم چندان کمک نکردند که با تمریناتمان کیفیت بازیکنان خط میانی و مهاجمان را افزایش خواهیم داد.

وی در رابطه با شناختش از بگوویچ سرمربی گل گهر، گفت: این سرمربی به خوبی از داشته‌های تیمش استفاده می‌کند و در سه بازی گذشته خود تیمهای مقابل را با مشکل مواجه کرده است.

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و گل گهر فردا جمعه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره)  تبریز برگزار خواهد شد.  

۹۸۵۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.