به گزارش ایرنا،  پس از اتمام دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس فیلمی از علیرضا بیرانوند هنگام ترک زمین در فضای مجازی منتشر شد که در آن با حرکت دست خود هواداران تیم تراکتورسازی را تحریک کرد.

با وجود اینکه بیرانوند در حاشیه تمرین تیم ملی از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی کرد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با احضار وی به کمیته انضباطی و بررسی های لازم دروازه بان پرسپولیس را رسما یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

در رای کمیته انضباطی برای علیرضا بیرانوند آمده است:

«در موردگزارش ابرازی علیه علیرضا بیرانوند- دروازبان تیم پرسپولیس مبنی بر اهانت و تحریک تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله فیلم منتشره شده از وی در حین خروج از زمین مسابقه و با عنایت به دفاعیات و اظهارات ارائه شده در جلسه ۲۳ شهریورماه، کمیته انضباطی رفتار ایشان قطع نظر از توهین‌آمیز بودن یا نبودن آن به لحاظ تحریک تماشاگران تیم مقابل از مصادیق ماده ۶۰ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷ تشخیص و بر همین اساس، علیرضا بیرانوند به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقه رسمی و پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به لحاظ عذرخواهی نامبرده و باشگاه مربوطه در رسانه با رعایت ماده ۹۳ از مقررات موصوف محکوم می‌شود.

رای صادره قابل اجرا و از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر خواهی ظرف مدت یک هفته نزد کمیته استیناف فدراسیون است.»

همچنین کمیته انضباطی به علت تخلفات تماشاگران تیم تراکتورسازی این تیم را نیز به جریمه مالی و برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر محکوم کرد.

در رای کمیته انضباطی در خصوص تیم تراکتورسازی آمده است: 

«دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته دوم برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و تیم مقابل به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا با توجه به ارتکاب تخلف جدید و قطعی شدن محرومیت، دادنامه شماره ۹۳ مورخ ۹۸/۲/۷ مستند به بند ۵ ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی یک جلسه محرومیت تعلیقی قبلی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز نیز به مرحله اجرا در خواهد آمد.

این رای در مورد جریمه نقدی قابل تجدید نظر بوده و در مورد محرومیت تماشاگران قطعی است.»

/۳۰۷۱/۸۰۲۳/۹۸۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.