به گزارش ایرنا ، سید اکبر پورموسوی روز یکشنبه پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در اهواز اظهار کرد: در طول بازی موقعیت های فراوانی بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم هر چند معتقدم که گادوین منشا روی دروازه‌بان ما خطا کرد، اما به تصمیم داور احترام می گذاریم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به این که در بازی امروز نشان دادیم که شایسته قرار گرفتن در رتبه سوم جدول هستیم افزود: باید قبول کرد که پرسپولیس جزو بهترین تیم‌های آسیا است لذا این تساوی چیزی از ارزش‌های ما کم نکرد اما باید سعی کنیم امتیازات از دست رفته را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
وی با بیان این که از هواداران ‌فولاد تشکر می کنم که تا پایان بازی حمایت‌ مان کردند، گفت: اگر امروز توانستیم پرسپولیس را تحت فشار قرار بدهیم بدون شک به خاطر حمایت هواداران بود، ما در 10 دقیقه اول می‌توانستیم به گل برسیم، اما بازیکنان ‌مان شتاب‌زده عمل کردند.
پورموسوی در خصوص علت تعویض ایمان مبعلی در دقیقه 601 بازی افزود: ایمان را بیرون آوردیم تا تیم‌ مان هجومی ‌تر شود، همانطور که دیدید حتی کرمی را به خط حمله فرستادم تا گل تساوی را به ثمر برسانیم. از عملکرد حسن بیت‌سعید نیز راضی هستیم چرا که او نشان داد پخته ‌تر شده و در آینده از این بازیکن بیشتر استفاده خواهیم کرد.
وی در ادامه به جذب 2 بازیکن دیگر در فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت: ما دو جای خالی داریم و سعی می کنیم در خط دفاع و هافبک بازیکن بگیریم زیرا در این خطوط بازیکن کمی داریم.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 28 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.