سعید کریمی پنجشنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستم در این دیدار حساس و سخت گلزنی کنم البته من تمام تلاش بازیکنان تیم را به گل تبدیل کردم.
وی که به عنوان بازیکن ذخیره در نیمه دوم وارد زمین شده بود، ادامه داد: البته دیدار با سپیدرود رشت بازی بسیار سختی بود و خیلی زحمت کشیدیم تا برابر این تیم به پیروزی دست یابیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
کریمی در ادامه بیان کرد: از اعتماد برانکو سرمربی پرسپولیس تشکر می کنم که به من فرصت بازی داد و امیدوارم که هر وقت در ترکیب تیم خود قرار گیرم، بتوانم به خوبی وظایفم را انجام دهم و با توجه به اینکه مهاجم هستم، وظیفه اصلی ام گلزنی است.
وی افزود: البته رقابت در پرسپولیس بسیار سخت است چون این تیم از بازیکنان خوب و تراز اولی تشکیل شده و برای اینکه بازیکنی در ترکیب اصلی قرار بگیرد باید زحمت زیادی بکشد و من نیز امیدوارم که بتوانم با تلاش و کوشش زیاد، در ترکیب پرسپولیس قرار گیرم.
مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: با توجه به اینکه کادر فنی پرسپولیس به من اعتماد کرد و در بازی قرار گرفتم، باید جواب اعتماد مربیان خود را بدهم و بتوانم در تمرینات موفق تر عمل کنم و همچنین حضور در دیدار برابر سپیدرود رشت، تجربه خوبی برای من بود.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس با گل سعید کریمی توانست سپیدرود را شکست دهد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.