به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی عصر چهارشنبه در نشست حراست‌های تابعه استانداری آذربایجان شرقی، با قدردانی از تلاش‌های کارمندان حراست و سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار کرد: در سایه تلاش دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و حراست‌های دستگاه‌های اجرایی، این استان در بیشتر شاخص‌ها، استانی پاک محسوب می‌شود که البته به وضع موجود قانع نیستیم و همواره باید به سمت بهبود این شاخص‌ها حرکت کنیم.

وی از کارمندان حراست و تشکیلات اطلاعاتی به عنوان چشمان همیشه بینا و گوش‌های همیشه شنوای جامعه و عوامل موثر در امنیت و آسایش جامعه نام برد و اظهار داشت: مدیران حراست مانع گرفتاری دستگاه‌های اجرایی در مشکلات و معضلات مختلف می شوند.

پورمحمدی با بیان اینکه به تناسب افزایش آگاهی، اتخاذ تصمیم‌های درست هم افزایش می‌یابد، افزود: بر همین اساس انتظار داریم با توجه به افزایش تهدیدات دشمنان در حوزه‌های مختلف و ضرورت مقابله با این تهدیدات، کارمندان حراست و مجموعه اطلاعات استان، همواره به‌روز باشند.

استاندار آذربایجان شرقی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و با تأکید بر افزایش امید و نشاط در جامعه و زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: رعایت شئون اخلاقی و عمل به مر قانون، اصلی‌ترین انتظار ما از مجموعه تشکیلات اطلاعاتی و حراست‌هاست که با توجه به شرایط حساس کشور، بیش از پیش باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی همچنین نسبت به هرگونه دخالت مدیران استان در تمامی سطوح در روند برگزاری انتخابات و فعالیت به نفع یا ضرر هر یک از کاندیداها هشدار داد.

مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور نیز در این جلسه، احیای مکتب توحیدی را اصلی‌ترین هدف حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دانست و افزود: مکتب عاشورا، مکتب خداشناسی است و خدا را شاکریم که آئین‌های سوگواری سالار شهیدان هر سال پرشورتر برگزار می‌شود.

محمدابراهیم شوشتری در تبیین انتظارات وزارت کشور از مدیران حراست، اظهار داشت: انتخابات امسال با توجه به فشارهای بیرونی علیه جمهوری اسلامی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اصلی ترین وظیفه اصلی ماست.

وی افزود: مردم ایران اسلامی همواره سربلند بودند و در انتخابات امسال نیز با مشارکت حداکثری خود، معنای بهتری از اقتدار و عزت ایران اسلامی را برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

شوشتری همچنین خطاب به مدیران و کارکنان حراست‌های استان، بر پرهیز از دخالت در انتخابات به نفع یا ضرر جریان‌های سیاسی و افراد تأکید کرد.

۳۰۹۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.