بهروز مهدوی روز یکشنبه با حضور در انتخابات هیئت رئیسه‌ شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به اینکه براساس قانون این انتخابات باید اول شهریور برگزار می‌شد ولی با تاخیر امروز برگزار شد،  گفت: انتخابات در شورا به طور چرخشی و مدیریتی انجام می‌شود که امیدوارم این ترکیب و چرخش برای شهر مطلوب باشد.

فرماندارتبریز با بیان این‌که فرمانداری همواره در کنار شورا بوده و معتقدم دوران طلایی هماهنگی و تعامل آغاز شده است، گفت: امیدوارم ترکیب جدید شورای شهر تبریز مایه خیر و برکت برای همگان باشد.

شهرام دبیری هم پس از انتخاب به عنوان رییس شورای شهر تبریز اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در شهرداری نظم ایجاد کنیم باید نظم را از خودمان و جلسات شورا آغاز کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: ما چشم انداز ١٢ ساله داریم و از آن یک برنامه ۵ساله استخراج کرده ایم که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

دبیری افزود: از این برنامه ۵ ساله دو سال مربوط به این شورا است که برای تحقق آن باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

وی افزایش رضایتمندی شهروندان را هدف اصلی هیات رییسه جدید شورا خواند و تاکید کرد: برای تحقق اهداف شورا باید دو دستگی نداشته باشیم و با وحدت کارها را پیش ببریم.

رییس شورای شهر گفت: هیات رییسه بدون توجه به آرایی که داده شده است تلاش دارد تا با استفاده از تمام ظرفیت شورا امور را پیش ببرد.

وی اظهار داشت: بازوهای علمی شورا، کمیسیون های تخصصی هستند و باید آنها را تقویت کنیم.

دبیری در پایان با درخواست از فرماندار برای همکاری بیشتر گفت: امیدواریم در بررسی مصوبات شورا، فرمانداری نهایت همکاری را با شورای شهر داشته باشد.

امروز در صد و ششمین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی تبریز، شهرام دبیری در رقابت با عبدالله تقی پور با کسب ۶ رای موافق از ۱۱ رای اعضای شورای اسلامی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.