به گزارش ایرنا، معاون عمرانی فرماندار مراغه روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: حمایت از تولید و رونق اقتصادی مهم ترین جبهه ایستادگی در برابر تحریم های دشمنان است.
نقی مسکینی افزود: توجه به دغدغه های تولید کنندگان به ویژه در مناطق روستایی، اولویت دولت تدبیر و امید و در راستای امید آفرینی و ایجاد اشتغال پایدار است.
وی اضافه کرد: طرح های آبرسانی، عمران روستایی و مسکن از جمله اقداماتی است که توسط دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در سال های اخیر در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.
به گزارش ایرنا، در این آیین، واحد سردخانه و بسته بندی با ظرفیت نگهداری پنج هزار تن میوه و بسته بندی به بهره برداری رسید.
برای احداث این سردخانه، ۵.۲ میلیارد تومان هزینه شده که چهار میلیارد تومان آن به صورت آورده شخصی و ۱.۲ میلیارد تومان دیگر نیز به صورت تسهیلات تامین شده است.
امروز همچنین طرح زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت ریزی روستای گل تپه با مشارکت بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با ۷۵۵ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.
طرح زیرسازی، جدول گذاری و ایجاد کامیون در معابر چهار روستای گل تپه، قره برقع، قرطاول و خرمازرد با ۱.۴ میلیارد تومان اعتبار یکی دیگر از طرح هایی بود که امروز بهره برداری شد.
فاز اول آبرسانی مجتمع قوری چای غربی نیز با یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید که با اجرای آن آب شرب بهداشتی ۱۳۵ خانوار سه روستای خطب، ساروجه و قوش قیه سی تامین می شود.
همچنین طرح مقاوم سازی ۴۳۵ واحد مسکن روستایی این شهرستان در یک سال اخیر نیز به صورت نمادین در روستای ساروجه بخش سراجوی این شهرستان به بهره برداری رسید.
برای مقاوم سازی این واحدها تاکنون ۱۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات از سوی بنیاد مسکن به متقاضیان ارائه شده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۷۴۸۷/۳۰۷۱

طرح های هفته دولت ۹۸ در مراغه ۴ طرح های هفته دولت ۹۸ در مراغه ۴ طرح های هفته دولت ۹۸ در مراغه ۴ طرح های هفته دولت ۹۸ در مراغه ۴ طرح های هفته دولت ۹۸ در مراغه ۴ طرح های هفته دولت ۹۸ در مراغه ۴
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.