مهدی وفادار، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تکمیل این طرح نیازمند حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر است، افزود: روند اجرای آن هم اکنون به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است. 

وی اظهار داشت: این طرح در زمینی به وسعت ۴ هزار و ۳۶۰ متر مربع در کوی گلباد و مشرف به دامنه های سرسبز کوه میشو با زیربنای ۱۵ هزار متر مربع در ۲ بلوک اجرا می شود.

رئیس بنیاد مسکن مرند با بیان اینکه این طرح در ۱۰ طبقه اجرا می شود، گفت: ۸ طبقه این بلوک ها مسکونی بوده و ۲ طبقه زیرزمین و طبقه همکف نیز برای تامین پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

وفادار، ادامه داد: از ۱۲۸ واحد این طرح ۶۴ واحد ۲ خوابه دارای ۸۰ متر مربع زیربنا و ۶۴ واحد تک خوابه دارای ۶۰ متر مربع زیربنا و پارکینگ سرپوشیده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای حمایت از تولید و عرضه مسکن ارزان قیمت و تعادل سازی قیمت مسکن اجرا می شود، یادآوری کرد: متقاضیان این واحدها از ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره ۲ درصد ۳ ساله منابع داخلی این بنیاد از طریق بانک رسالت و تسهیلات ۴۵۰ میلیون ریالی بانک مسکن با سود ۱۸ درصد بهره مند می شوند.

وفادار افزود: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۳ آغاز شد، ولی به خاطر رکود بازار مسکن به مدت حدود ۲ سال فعالیت آن متوقف شد و دوباره فعالیت آن از سال ۹۵ آغاز شده است و در سال ۹۹ به اتمام می رسد.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.
 ۸۰۲۳/518

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.