دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری همایش خودروهای اسپورت ،کلاسیک و آفرود(دو دفرانسیل) در پارک عباس میرزا تبریز افزود: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی سعی دارد با برگزاری برنامه های متنوع جذابیت های این رشته ورزشی را بیش از پیش کند.

سیامک امیرخیزی در خصوص هدف برگزاری این نوع همایش ها، خاطرنشان کرد: هدف از این همایش ها ایجاد محیطی سالم برای علاقه مندان و ورزشکاران این رشته بوده تا خلاقیت های خود را به نمایش گذاشته و با حضور در این نوع همایش ها، انگیزه و خلاقیت خود را افزایش داده و خواست و علایق خود را دنبال کنند؛ به دنبال این هستیم که شرکت کنندگان در اینن گونه همایش ها حتی به سمت تقویت و تغییر خودرو های خود رفته و در کارهای گروهی که در این راستا انجام می گیرد، شرکت کنند.

امیرخیزی یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش اتومبیل های اسپورت، کلاسیک و آفرود را، ایجاد روزی مفرح و بیاد ماندنی برای شرکت کنندگان و علاقه مندان و حتی خانواده های حاضر در این همایش نام برد.

وی با اشاره به اینکه هیات اتومبیلرانی و موتورسواری تبریز و استان همیشه به دنبال سلیقه های مختلف ورزشکاران این رشته ورزشی است، عنوان کرد: هیات، در بخش موتورسواری مسابقات کوهستان، پرش و مسابقه و همچنین در بخش اتومبیلرانی مسابقات متنوعی که علاقه مندان خاص به خود را دارد، برگزار می کند تا علاقه مندان در شرایط و امکاناتی که هیات آماده کرده، حضور یافته و انرژی خود را در مسیر درستی صرف کنند تا خدای ناکرده در خیابان و کوچه که جای مناسبی برای انجام این نوع حرکات نبوده، انجام ندهد.

امیرخیزی بیان کرد: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری  آذربایجان شرقی گفت: هیات در کنار خلق امکانات مناسب برای حضور در همایش های اتومبیلرانی و موتورسواری در سطح استان به دنبال ایجاد فضایی امن است تا سلامت ورزشکاران به خطر نیافتد.

وی ادامه داد: زمانی که موتورسواران در پیست حضور پیدا می کنند انرژی خودشان را تخلیه می کنند و دیگر بدنبال مکانی دیگر نبوده و در این بین موتورسواری حرفه ای را یاد میگیرند، همچنین در کنار آن نیم نگاهی هم به قهرمان پروری داریم تا برای شهرشان افتخار آفرینی کنند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی با بیان اینکه همیشه برگزاری همایش های اتومبیلرانی و مسابقات هیات دوندگی و زحمت های زیادی را می طلبد، گفت: بنده و همکارانم در هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان با جان و دل این دوندگی و زحمت را می خریم تا خدمتی به شهر و استان خود کرده باشیم. 

وی همچنین از برگزاری مسابقات رشته «ریس» در هفته های آتی خبر داده و اذعان کرد: علاوه بر مسابقات ریس موتورسواری، مسابقات قهرمان کشوری اسلالوم(حرکت بین موانع) را در تبریز خواهیم داشت. 

امیرخیزی در خصوص برندگان همایش امروز اتومببل های کلاسیک، اسپورت و آفرود اظهار کرد: بر خلاف مسابقات دیگری که هیات مذکور در شهر تبریز و استان برگزار می کند، همایش امروز صرفا برای شناسایی و به کارگیری نفرات با استعداد در هیات و کمیته های خاص به خود می باشد و برنده ای نداشتیم. 

وی در مورد آمار ورزشکاران سازمان یافته هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: به رغم اینکه آمار دقیقی از ورزشکاران استان داریم ولی متاسفانه بعضی اشخاص به دلیل منفعت های شخصی، جلوی کارهای تیمی را که هیات در نظر دارد، گرفته و از حضور افراد با استعداد در کمیته های تخصصی که نفع خود این افراد در آن  می باشد، جلوگیری می کنند.

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی از تمامی علاقه مندان به رشته یاد شده خواست تا برای جلوگیری از هرگونه مشکلات پیش رو با هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان همکاری کنند.

۹۸۵۳/518

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.