به گزارش روز شنبه ایرنا، این جشنواره با حضور ١۵٠ شناگر در قالب ۲۵ تیم با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و هیات شنای آذربایجان‌شرقی به مدت ۲ روز برگزار شد.

در این رقابت‌ها شناگران استان‌های زنجان، لرستان، کرمانشاه، کردستان، گیلان، همدان و آذربایجان‌شرقی رقابت کردند که در پایان و در ماده ۵٠ متر قورباغه سمیر احمدی از هیات شنای کرمانشاه،  پرهام امجدیان از تک استار سنندج و آرسام کیانی از هیات شنای زنجان الف و در ماده ١٠٠ متر کرال پشت طاها خیرمقدم از کردستان الف،  علی ملکی از پیشگامان شنای تبریز و محمد طاها فیروزان از آبسار گیلان به ترتیب جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ٢٠٠ متر آزاد سمیر احمدی از هیات شنای کرمانشاه،  محمد سجادی از کردستان شین الف و علی نقی لو از هیات شنای زنجان الف، در ١٠٠ متر مختلط انفرادی سمیر احمدی از کرمانشاه،  علی نقی لو از زنجان الف و مارتینا غفاری از کردستان شین الف و در ١٠٠ متر قورباغه سمیر احمدی از کرمانشاه،  پرهام امجدیان از سنندج و آرسام کیانی از زنجان الف به ترتیب در سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.
 در ماده ۵۰ متر آزاد محمد سجادی از کردستان شین الف،  سمیر احمدی از کرمانشاه و پارسا مرادیان از دریای نور لشت نشا و در ٢۵ متر پای دلفین سمیر احمدی از کرمانشاه،  سینا بهمنی از هیات شنای زنجان ب و سیروس سازگاری از دریای نور لشت نشا به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده ۵۰ در ۴ متر قورباغه تیمی زنجان الف،  لرستان،  تک استار سنندج و دریای نور لشت نشا، در ۵۰ در ۴ متر پروانه تیمی کردستان شین الف،  تک استار سنندج،  زنجان ب و دلفین تبریز، در ٢٠٠ متر مختلط انفرادی علی مولایی از زنجان الف،  علی ملکی از پیشگامان شنای تبریز و مارتینا غفاری از کردستان شین الف به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند.
در ۵٠ متر پروانه محمد سجادی از کردستان شین الف،  سمیر احمدی از کرمانشاه و علی نقیلو از سنندج، در ١٠٠ متر آزاد سمیر احمدی از کرمانشاه،  محمد سجادی از کردستان شین الف و علی مولایی از زنجان الف، در ۴*۵٠ متر مختلط تیمی زنجان الف،  کردستان شین الف و تک استار سنندج، در ١٠٠ متر پروانه رامین مدرسی از تک استار سنندج،  محمد سجادی از کردستان شین الف و مارتینا غفاری از کردستان شین الف به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.
 در ماده ۵٠ متر کرال سمیر احمدی از کرمانشاه،  طاها خیر مقدم از کردستان شین الف و علی مولایی از زنجان الف، در ۴*٢۵ متر پای دلفین تیمی کردستان شین الف،  زنجان الف و لرستان در ۶*۵٠ متر آزاد تیمی کردستان شین الف،  زنجان الف و لشت نشا گیلان به ترتیب برتر شناخته شدند.
 این رقابت‌ها در ۱۷ ماده به مدت ۲ روز صبح و بعد از ظهر ۱۶ و ۱۷ مرداد در استخر صدف پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز برگزار شد.

۳۰۷۷/۸۰۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.