موسی خلیل اللهی روز چهارشنبه در این پیام با اشاره به اینکه رشد و توسعه فرهنگی جامعه نیازمند افزایش سطح آگاهی مردم در بخش‌های مختلف است، افزوده است: در این میان اصحاب قلم و خبرنگاران متعهد به عنوان منادیان آگاه بخش و نیک‌اندیشان بلندنظر عرصه اطلاع‌رسانی نقش ایفا می کنند.

وی نام‌گذاری 17 مرداد ماه سالروز شهادت مردی از اصحاب قلم شهید بزرگوار محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار را یادآور مجاهدت‌های این قشر تأثیرگذار دانسته، ادامه داده است: خبرنگاران با هدف روایت حقایق بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده و در انعکاس صحیح خدمات نظام و دستاوردهای ایران اسلامی نقش بی‌بدیلی ایفا می کنند.

در این پیام آمده است: در کنار چنین رسالت خطیری، اصحاب رسانه با ارائه نظرات مشفقانه، منصفانه و سازنده در راستای بهبود امور مسئولان را در ارائه خدمت بهتر به مردم شریف و بزرگوار همراهی می‌کنند.

خلیل اللهی با اشاره به آیه «ن والقلم ومایسطرون»، ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی دست اندرکاران حوزه رسانه‌های مکتوب و مجازی، اضافه کرده است: رجاء واثق دارم با عنایات پروردگار متعال و در سایه تلاش مضاعف این قشر زحمتکش، توفیق در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق خواهد شد.

3038/3071

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.