جعفر محسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان همپای مراکز سطح یک فعالیت می کند، افزود: زوج های نابارور از سایر استان‌ها و کشورهای همجوار نیز به مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: هزینه درمان در این مرکز بسیار پایین‌تر از بخش خصوصی است و تا جایی که امکان دارد، هزینه‌ها را افزایش نمی‌دهیم تا مردم بتوانند از خدمات آن بطور مستمر بهره‌مند شوند. 

 محسنی همچنین با اشاره به فعالیت کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت جهاددانشگاهی تبریز گفت: سالانه ۴۰ هزار نفر در استان از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار داشت: بخشی از این مراجعه کنندگان از کارخانجات و سازمان‌ها جهت پایش سلامت مراجعه کرده و بخش دیگر نیز از خدمات آزمایشگاهی آن استفاده می‌کنند، چراکه آزمایشگاه مستقر در این مرکز بسیار تخصصی بوده و مراجعانی ازسایر استان‌ها و کشورهای همجوار با قیمت مناسب خدمات آزمایشگاهی خود را انجام می‌دهند. 

رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی افزود: در کنار مباحث درمان ناباروری، به حوزه پیشگیری از بیماری‌ها نیز ورود کرده‌ایم که پیشگیری از سرطان سینه از جمله آنهاست، زیرا که سن بروز این بیماری در ایران پایین بوده و در زمانی است که مادر تاثیر بسیاری در خانواده دارد. 

۶۱۲۰/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.