مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: همایش بزرگ سازمان های مردم نهاد استان آذربایجان شرقی بیست و چهارم مرداد ماه در تبریز برگزار می شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بدر شکوهی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این همایش از سمن های برتر استان و همچنین از ادارات کل و فرمانداری هایی که بیشترین تعامل و همکاری را با سمن ها داشته اند، تقدیر و تجلیل به عمل آمده و استاندار آذربایجان شرقی، معاون مشارکت های مردمی سازمان امور اجتماعی کشور، نمایندگان سمن ها و یکی از اساتید برجسته دانشگاهی کشور  سخنرانی خواهند کرد. 
وی در تشریح برنامه های این رویداد فرهنگی، گفت: بیست و دوم تا بیست و هشتم مرداد ماه به عنوان هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی از سوی وزارت کشور نامگذاری شده و این همایش به همین مناسبت بیست و چهارم مرداد ماه از ساعت 10 صبح تا 16 عصر در تالار اندیشه پارک ائل گلی تبریز برگزار و در بخش دوم همایش پنل های تخصصی با حضور مدیران کل ادارات و نمایندگان سمن ها تشکیل خواهد شد. 
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از اجرای یکی از گروه های برتر موسیقی کشور در این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد زمینه ساز گسترش مشارکت اجتماعی در استان است. 
                   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.