به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سردرگمی دولتمردان آمریکا، افزود: آن ها در راهبرد فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران به آخر خط رسیده اند.

وی اظهار داشت: قدرتهای بزرگ شیطانی قدرت میدان داری را در برابر فرزندان نظام اسلامی از دست داده اند و قدرت و صلابت فرزندان ایران اسلامی بر کل منطقه زلزله انداخته است.

خطیب جمعه بناب، به موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: ملتی که دنبال استقلال و رسیدن به قله های کرامت است باید آستین همت بالا زده و با تحمل تلخی ها و سختی ها و با خودباوری موانع پیش رو را کنار بزند.

حجت الاسلام باقری بنابی، با بیان اینکه در سایه مقاومت و ایستادگی ملت ایران تمام تهدیدات دشمنان به فرصت تبدیل شده است، ادامه داد: تن پروری و تنگ نظری باید از سر راه چنین جامعه ای به دور باشد.

وی یادآوری کرد: موفقیت های حاصل ناشی از رخداد و برکات عظیم انفجار نور در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بوده و این موفقیت و پیروزی تحول عمیق دینی، سیاسی را در کل منطقه به وجود آورده است و قطعاً این قیام عظیم برکاتی نیز با خود به همراه دارد که قابل شمارش نیست.

امام جمعه بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی موانع بزرگی را از سر راه کنار زده و قله های بلندی را فتح کرده است،  گفت: این نظام و انقلاب در تداوم این پیروزی ها به موفقیتهای بزرگتری نیز دست خواهد یافت.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: امروز تمام رسانه های جهان، خبرهای خود را به ایران اختصاص داده اند و اقدامات موفقیت آمیز نیروهای همیشه سرفراز سپاه در رأس اخبار بین المللی قرار گرفته است و نخبه های مردم آمریکا می گویند «ای کاش ما هم رهبری مثل رهبر ایران را داشتیم».

وی گفت: برای رسیدن به قله های افتخار باید تلخی ها را به جان خرید و هر روز سیلی از طرف دشمنان به عنوان میانجی راهی ایران می شود تا بیش از این در دنیا خوار و ذلیل نشوند و عمق حقیقت مسأله بسیار بالاتر از اینهاست.

در پایان خطبه های نماز جمعه از سوی امام جمعه بناب با اهدای لوحی به سرگرد رضا خدایی فرمانده کلانتری این شهرستان بخاطر انتخاب به عنوان رئیس کلانتری نمونه در سطح کشور از سوی فرماندهی کل نیروی انتظامی تجلیل شد.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.