به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مراغه گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و کار شکنی های دشمنان، انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار و قدرت نفوذ بالا در مقابل دشمنان ایستاده و در آستانه چهل سالگی انقلاب، مردم و مسئولان با اتحاد و انسجام در راهپیمایی یوم​ الله 22 بهمن حضور می یابند.
وی با اشاره به اینکه انتقاد از قوای سه گانه به معنای زیر سئوال بردن و انتقاد از اصل نظام و انقلاب اسلامی نیست، افزود: ملت حق دارند به مشکلات موجود در کشور انتقاد کنند ولی دشمن نمی‌تواند با استفاده از فرصت ها مسیر انقلاب را متوقف کند، چرا که انقلاب ما شجره طیبه است و ریشه‌های تنومند و عمیقی دارد.
امام جمعه مراغه اضافه کرد: دولت و ملت باید از هر نوع کاری که استقلال کشور آسیب می ‌رساند، پرهیز کنند.
وی ادامه داد: پایبندی و حمایت از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی از جمله استقلال، مهم ‌ترین وظیفه مسئولان و همه آحاد جامعه است.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در پیش از خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: ایران یکی از کشورهای مقتدر و قدرتمند منطقه و جهان است و دشمنان انقلاب اسلامی حتی جرات فکر کردن برای حمله به ایران را هم ندارند
حمید شکری گفت: موانع ایجاد شده در طول چهل سال از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب با موانع ایجاد شده برای دیگر کشورها قابل مقایسه نیست و دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کنند.
وی با اشاره به اینکه باید مردم و مسئولان کشور هوشیار باشند، گفت: با وجود موانع و مشکلات فراوان، دستاوردهای زیادی را در حوزه های مختلف کسب و به خصوص در حوزه کشاورزی به خودکفایی رسیده ایم.
شکری اضافه کرد: گروه های معاند، منافق، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی، محاصره نظامی و مهم تر از همه تحریم های اقتصادی از جمله بخشی از موانع دشمنان در طول این مدت است.
وی ادامه داد: باید مردم و مسئولان هوشیار باشیم چرا که در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و دشمن قرارگاه جنگ اقتصادی به راه انداخته است.
شکری افزود: با وجود تحریم ها، هیچ موقع در مقابل اثرات تحریم ها و فشارها تسلیم نخواهیم شد و با جدیت، وحدت، انسجام و تلاش در مقابل زیاده خواهی های آن ها خواهیم ایستاد.
وی با دعوت از مردم و مسئولان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولان شهرستان و مردم مومن، شهیدپرور و انقلابی مراغه بار دیگر با آرمان​های معمار کبیر انقلاب اسلامی،​ شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و با افتخار در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه شرکت می کنند.
9880/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.