به گزارش خبرنگار ایرنا، سید کاظم نور مفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان به پیشرفت های کشورمان طی 40 سال اخیر اشاره کرد و افزود: باوجود موفقیت های حاصله در حوزه های مختلف از نانو، هوا و فضا و نیز حضور قدرتمند در منطقه مشکلاتی در کشور وجود دارد که قابل کتمان نیست.
عضو مجلس خبرگان رهبری با یادآوری مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: مردم مطمئن باشند دولت با تلاش شبانه روزی به دنبال ایجاد رفاه بیشتر است.
نورمفیدی با بیان اینکه ورود تاریخی امام خمینی به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و عزت را برای ملت به ارمغان آورد، گفت: باید همواره قدر استقلال کشور را بدانیم و در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشیم.
خطیب جمعه گرگان افزود: دشمن از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نگران است و اطمینان داریم ملت یک بار دیگر با حضور گسترده در این صحنه حماسی ضمن تبعیت از رهبری، حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و دستاوردهای آن به دنیا نشان خواهد داد.
نورمفیدی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیف شرعی عنوان کرد.
امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن کودتای آمریکایی در کشور ونزوئلا گفت: این اقدام خلاف موازین بین المللی است و آمریکا با پشتیبانی از چنین مسایلی به دنبال پیاده کردن اهداف شوم خود و سلطه بیشتر در اقصی نقاط جهان است.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.