همزمان با حضور رییس جمهوری، ۲۹۱ پروژه به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی ۲۳ پروژه در حوزه زیربنایی و اقتصادی در آذربایجان شرقی بصورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، از تعداد ۳۵ عنوان پروژه، تعداد ۲۹۱ پروژه در جلسه شورای اداری استان به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی ۲۳ پروژه نیز در حوزه زیربنایی و اقتصادی در استان آغاز شد.
در نتیجه افتتاح و اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها در حوزه کشاورزی، ارتباطات و فناوری، بهداشت و درمان، صنعت و معدنی،  برای ۱۲۰۵۸ اشتغالزایی می‌شود. 
بر اساس این گزارش، بهره برداری از چهار پروژه احداث شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی، افتتاح ۱۱ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی و غذایی کشور، افتتاح دو واحد گلخانه سبزی و صیفی و ۲ واحد گلخانه شاخه بریده و شروع به کار سامانه ضد تگرگ، بهره برداری از ۱۶ واحد دام و طیور و شیلات، افتتاح ۴۳ پروژه آبیاری تحت فشار و ۳۲ پروژه آبخیزداری، افتتاح شبکه آبیاری و زهکشی آق بلاغ، افتتاح شبکه آبیاری و زهکشی اراضی بخش گرمادوز خداآفرین، افتتاح سد حاجیلر چای، افتتاح فاز اول طرح های توسعه کمی و کیفی محصولات پالایشگاه تبریز،  بهره برداری از طرح گازرسانی به ۵۳ روستا، افتتاح طرح گازرسانی به  ۵۶۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان، بهره برداری از فاز دوم خط انتقال ۱۶ اینچ ورزقان-اهر، آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به ۱۴۶ روستا،  نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی مبنا، آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۴۵۱ مگاواتی سیکل ترکیبی سهند و... نمونه ای از این پروژه‌هاست.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.