به گزارش ایرنا، حمید شکری روز چهارشنبه در نشست هیات امنای گردشگری مراغه افزود: افراد نخبه و فرهیخته، یکی از ظرفیت‌هایی هستند که باید از وجود آنها در توسعه همه جانبه شهرستان از جمله گردشگری استفاده کرد.

وی ادامه داد: وجود ۳۳ انجمن مردم نهاد و سمن در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌تواند زمینه تسریع و تسهیل در روند توسعه اقتصادی شهرستان باشد.
شکری با بیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری مزیت اصلی برای توسعه‌ شهرستان است اضافه کرد: روحیه مشارکت در بطن جامعه و مردم باید ارتقا یافته و افزایش یابد.
وی گفت: برای این منظور رفع موانع اداری با حضور و مشارکت نخبگان و همراهی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تسریع کننده حرکت در مسیر توسعه خواهد بود.
شکری افزود: تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله تامین اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی برای تسریع در اجرای آزادراه مراغه هشترود و تلاش برای راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه سهند از جمله اقدامات موثر برای توسعه و رونق گردشگری است.

وی اضافه کرد: توسعه صنعت گردشگری این شهرستان می‌تواند زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر را در منطقه فراهم کند و این امر با راه اندازی و ایجاد شرکت سرمایه‌گذاری گردشگری ممکن خواهد بود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

نشست هیئت امنای گردشگری مراغه نشست هیئت امنای گردشگری مراغه نشست هیئت امنای گردشگری مراغه نشست هیئت امنای گردشگری مراغه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.