معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، حمل و نقل را از مولفه ها و زیرساخت های اساسی توسعه عنوان کرد و گفت: توسعه زیرساخت های حمل و نقل بویژه حمل و نقل هوایی در استان می تواند به رونق اقتصادی و سرمایه گذاری و توسعه گردشگری کمک شایانی نماید.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه های استان افزود: حمل و نقل هوایی امروز اهمیت بی نظیری در تجارت بین الملل دارد و ما نیز در استان بدنبال توسعه این صنعت هستیم.
وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی آذربایجان غربی، این استان می تواند به یکی از پایانه های صادرات هوایی کشور تبدیل شود.
حسینی اضافه کرد: جذب ایرلاین های فعال خارجی در جهت توسعه صادرات و مبادلات بین المللی استان نیز باید در دستور کار اداره کل فرودگاه های استان قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین بر لزوم توسعه زیرساخت های فرودگاهی در استان تاکید کرد و گفت: کمک خواهیم کرد رتبه و سطح خدمات فرودگاهی استان بویژه در فرودگاه ارومیه ارتقا یابد.
به گزارش ایسنا، دراین مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های کمال پرهیزکار مدیرکل پیشین فرودگاه های استان، محمدعلی نائل قراملکی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‎های آذربایجان غربی معرفی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.