به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بودجه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان با حضور معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، با بیان اینکه ملت ایران از شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی نیز با موفقیت عبور خواهد کرد، افزود: در این شرایط همه مسئولان و مردم باید برای افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه تلاش کنند؛ زیراکه امیدآفرینی، از مهم‌ترین عوامل حل مشکلات است.
وی ادامه داد: با وجود بسیاری از مشکلات، شاهد مهاجرت معکوس در بسیاری از روستاهای استان و بازگشت نخبگان هستیم که باید اتخاذ تدابیر مناسب از این فرصت به وجود آمده استفاده کنیم.
پورمحمدی همچنین به محدودیت منابع دولتی اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای استفاده هرچه بیشتر از توان بخش خصوصی و مشارکت خیران، نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه همه مسئولان و مردم برای افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه تلاش کنند، گفت: امیدآفرینی، از مهم‌ترین عوامل حل مشکلات است.

پورمحمدی با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، صنعتی و تولیدی استان آذربایجان شرقی، توجه ویژه این سازمان در بحث تخصیص اعتبارات دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد.
پوراصغری، معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور هم در این جلسه برنامه‌های این سازمان برای استان آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

۳۰۹۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.