همزمان با آغاز هفته‌ی بهزیستی،  ۶۴پروژه و طرح توانبخشی سازمان بهزیستی کشور و چهار طرح در سطح آذربایجان شرقی به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشو در آیین افتتاح  64  پروژه‌ی توانبخشی بهزیستی کشور به صورت ویدیو کنفرانس،  ضمن گرامیداشت هفته‌ی بهزیستی و دهه‌ی کرامت، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته بهزیستی، ۶۴ پروژه و طرح توانبخشی بهزیستی در  24 استان به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.
 وی ادامه داد: امروز ۶۴ پروژه‌ی توانبخشی در کشور،  ۶۰ پروژه در شهر و یک پروژه در روستا به بهره برداری رسیدند. با افتتاح این پروژه‌ها یک هزارو  ۸۰۲ ظرفیت جدید به ظرفیت مراکز شبانه روزی و  ۳۶ ظرفیت به ظرفیت مراکز روزانه‌ی بهزیستی کشور اضافه شد.
 مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این آیین با بیان این‌که همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی، چهار پروژه و طرح توانبخشی در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید، گفت: از این پروژه‌ها سه پروژه مربوط به مرکز شبانه روزی معلولان و بیماران روانی و یک پروژه مربوط به مرکز توانبخشی سالمندان به صورت روزانه است.
 محسن ارشدزاده ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها ۱۷۲ ظرفیت به ظرفیت پروژه‌های بهزیستی استان که شامل ۱۲۰ مرکز شبانه و ۵۰ مرکز روزانه بوده، اضافه شد.
وی خاطرنشان کرد: مجموع مبلغ هزینه شده برای این پروژه‌ها، سه میلیارد تومان بوده که دو میلیارد تومان آن توسط خیران استان و خیران مقیم خارج کشور پرداخت شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.