آیین افتتاح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی سال تحصیلی ۹۸_۹۹ توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان در آموزشگاه المهدی ناحیه سه تبریز برگزار شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان این‌که امسال بالغ بر 65 هزار دانش آموز استان در این طرح سنجش می‌شوند، گفت: 46 پایگاه سنجش سلامت در مناطق مختلف آذربایجان‌شرقی جهت اجرای این طرح مهیا شده است.
 
جعفر پاشایی افزود: بیش از ۳۳ هزار دانش آموز پایه اولی و ۳۲ هزار نوآموز بدو ورود به پیش دبستانی در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی استان مورد سنجش قرار خواهند گرفت.
 
وی تاکید کرد: برنامه ریزی، اجرا، هماهنگی بین بخشی و نظارت در راستای اجرای هر چه بهتر طرح سنجش ضروری است.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان نیز در حاشیه افتتاح این طرح، خاطرنشان کرد: اولیا در زمان ثبت نام به مدرسه مراجعه می کنند که نوبت گیری برای سنجش نوآموز توسط مدرسه انجام می گیرد و سپس اولیا به پایگاه های سنجش مراجعه می کنند.
 
مریم خوشبخت ادامه داد: در پایگاه‌های سنجش نوآموز توسط مسئول منشی پایگاه‌ها پذیرش شده و به اتاق‌های سنجش بینایی، شنوایی سنجی، آمادگی تحصیلی و نهایتا مراقب بهداشت ارجاع داده می‌شود.
 
وی اضافه کرد: بعد از اتمام ارزیابی‌ها در صورت عدم مشکل نوآموز به مرکز سلامت و بهداشت جهت ارزیابی های بالینی و پزشکی و در صورت مشکوک بودن به مشکل ، بسته به نوع آن به پایگاه‌های تخصصی تر جهت ارزیابی های تخصصی ارجاع داده می‌شود.
 
گفتنی است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست پایگاه‌های سنجش سلامت  جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی سال تحصیلی 99- 98 به آدرس http://ea.medu.ir/fa/news/item/868959/  مراجعه کنند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.