معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برپایی اولین نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، خالد سیار از برپایی اولین نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی در سال‌جاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه جهت عرضه و فروش تولیدات قالی و صنایع دستی مددجویان تحت حمایت فردا دوشنبه آغاز به کار می‌کند.

وی ادامه داد: رونق تولید رویکرد اصلی نمایشگاه بوده و بر آن هستیم تا برای تولیدات مددجویان این نهاد بازاریابی کرده و آن‌ها را به فروش برسانیم.

وی افزود: این مددجویان با استفاده از تسهیلات اعطایی کمیته امداد و با اجرای طرح‌های قالیبافی، توانسته‌اند تولیدات خود را به این نمایشگاه رسانده و در معرض فروش بگذارند.

سیار در خصوص وام‌های اشتغال اعطا شده به مددجویان اظهار کرد: پس از اعطای تسهیلات، ناظرین فنی امداد در طول دوره اجرای طرح ها، نظارت‌های تخصصی جهت بهبود تولیدات داشته‌اند تا در بالاترین کیفیت عرضه شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در خصوص جزئیات این نمایشگاه، گفت: تولیدات قالی و صنایع دستی مددجویان بیستم تا بیست و سوم خرداد ماه از ساعت 9 صبح الی 18 در محل آمفی تئاتر اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی واقع در تبریز چهارراه ابوریحان برای بازدید و خرید عموم دایر خواهد بود.

در سال گذشته، 35 نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با تنوع شغلی متعدد در تبریز و شهرستان‌ها جهت عرضه و فروش دایر شده بود. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.