مهدی جهانگیری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف مجتمع فولاد صنعت بناب و در جمع مسئولان و کارگران این مجتمع اظهار داشت: گروه گردشگری نیز تمام ظرفیت خود را برای توسعه این مجموعه به کار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: با روحیه توسعه طلبی که در مردم آذربایجان و منطقه وجود دارد، در آینده نزدیک شاهد برداشتن گام های بزرگی در این مجموعه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه رسالت اصلی بانک گردشگری حمایت از تولید و اشتغال است، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی در حال جنگ اقتصادی تمام عیار و ناجوانمردانه هستیم.
وی افزود: امروز مجموعه سهام داران مجتمع فولاد صنعت بناب در راستای تحقق منویات رهبری قدم برداشته و هیچ کوتاهی نمی کنند .
وی با اشاره به اینکه اولویت اول مسئولان مجتمع مسائل کارگری و اجتماعی و معیشتی همکاران است؛ خاطرنشان کرد: این تلاش ها باعث شده که یک روز هم چرخ تولید در این مجموعه تعطیل نشود.
جهانگیری اظهارداشت: برای اینکه بتوانیم در فضای رقابتی فولاد بمانیم راهی جز این نداریم که جریان رقابتی روز دنیا را همراهی کنیم وگرنه محکوم به شکست هستیم.
مدیرعامل بانک گردشگری نیز در این مراسم با بیان اینکه در حد توان و امکان در بحث تأمین منابع مالی برای توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد؛ گفت: رسالت اصلی بانک گردشگری رسالت اجتماعی برای حمایت از تولید و اشتغال زایی است.
مرتضی خامی افزود: در مسیر توسعه و رونق تولید بانک گردشگری آماده همکاری است.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت راه اندازی خط تولید الکترود در مجتمع فولاد بناب اظهارداشت: جبهه اصلی امروز تولید و تقویت اشتغال است و باید با افزایش تولید و اشتغال به خودباوری برسیم.
ضیاءالله اعزازی با مثبت ارزیابی کردن شرایط حاکم بر مجتمع فولاد صنعت بناب از مسئولان خواست در کنار افزایش تولید در خصوص راه اندازی خط تولید الکترود در مجتمع فولاد بناب تلاش کنند.
فرماندار بناب هم گفت: در آینده نزدیک این شهرستان به یکی از قطب های مهم تولید فولاد درکشور تبدیل خواهد شد.
امین رفیعی گفت: تمام زیرساخت های لازم برای این امر در شهرستان بناب مهیاست.
وی اظهار امیدواری کرد: با اتمام پروژه های در حال تکمیل در مجتمع فولاد صنعت بناب شاهد رونق تولید و اشتغال در این شهرستان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلاتی که در سایه تحریم های ناجوانمردانه در سال قبل شاهد بودیم، مجموعه های صنعتی شهرستان به تولید و فعالیت خود ادامه دادند بطوری که در سال 97 یکصد میلیون دلار از طریق گمرک بناب صادرات انجام شد.
رفیعی اعلام کرد: مجموعه شورای اداری شهرستان در کنار مجتمع فولاد صنعت و سایر تولیدکنندگان بوده تا با رفع موانع احتمالی زمینه افزایش تولید و صادرات را فراهم کند.
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب هم با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید گفت: با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور اگر حمایت های مسئولان بانک گردشگری نبود، روند توسعه و پیشرفت را در مجتمع فولاد صنعت بناب شاهد نبودیم.
سیدابوتراب فاضل با بیان اینکه در جریان سال 97 شاهد فراز و فرودهایی در مجتمع بودیم؛ گفت: با حمایت های مسئولان گردشگری، مسئولان شهرستان و تلاش کارگران این شرکت روند خوبی را طی کردیم و برای رسیدن به شرایط ایده آل فرصت لازم است.
بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از کارگران نمونه مجتمع فولاد صنعت بناب تجلیل شد.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.