به گزارش ایرنا، محمدمهدی زاهدی روز سه شنبه در آیین افتتاحیه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور افزود: این سازمان علاوه بر سایر تعهدات خود سالانه باید 90 هزار میلیارد تومان به مستمربگیران پرداخت کند.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی یکی از سازمان زیربنایی کشور است اظهار داشت: بعد از 6 ماه فعالیت سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی حکم وی صادر نشده و انتظار می رود؛ هر چه زودتر این کار انجام شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، خواستار افزایش سهمیه بیمه ای قالیبافان در شهرستان راور شد و افزود: کارگران معدن هجدک راور با پیمانکار قرارداد بسته و حق سنوات آنها لحاظ نمی شود و این ظلم به کارگران است که می طلبد سازمان تامین اجتماعی و اداره کار این مشکل را برطرف کند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای رونق اقتصادی کشور به کارگاه های تولیدی در حوزه بیمه کمک شود.
وی از راه اندازی کارخانه فولاد راور در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: 90 درصد نیروهای این کارخانه بومی هستند.
محمدحسین زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان کرمان در آیین افتتاحیه درمانگاه شهرستان راور حضور یافت و بازدید از صنایع مس شهید باهنر و دیدار با کارگران، بازدید از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و دیدار با شرکای اجتماعی از دیگر برنامه های وی در این سفر است.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.