به گزارش ایرنا، جورج لیکنز شنبه شب پس از تساوی تراکتورسازان برابر تیم پارس جنوبی جم در تبریز افزود: باید بگویم که آن صحنه اصلاً پنالتی نبود و داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد، چون اکبر ایمانی قصد داشت از خودش دفاع کند و توپ به شدت به سمت وی آمد. بر اساس قانون فیفا وقتی توپ با چنین شدتی به سمت بازیکن بیاید، نباید پنالتی اعلام کنند.
وی در مورد تعویض احسان حاج‌صفی نیز اظهار کرد: باید بگویم که برای وی مشکل گوارشی پیش آمد و قادر به انجام ادامه بازی نبود؛ بین دو نیمه هم تلاش کردیم تا حال وی بهتر شود، اما اینگونه نشد؛ برای اتفاقاتی که افتاد ناراحت هستم، اما نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اضافه کرد: ابتدا می‌خواستیم به موسوی بازی دهیم، اما به دلیل مشکلاتی که داشت به وی بازی ندادیم؛ در مجموع مشکلاتی در خط هافبک داشتیم و تیم حریف خیلی خوب در خط میانه ظاهر شد و بازی را کنترل کرد؛ در نیمه دوم ما کنترل بازی را از دست دادیم و من از این موضوع ناراحت هستم.
لیکنز در واکنش به اینکه تیمش از از 5 بازی اخیر تنها 2 امتیاز کسب کرده‌ است، گفت: بعد از تساوی برابر پرسپولیس باید 6 امتیاز از 2 بازی گذشته کسب می‌کردیم که نشد؛ امروز گلی که زدیم بسیار خوب و تمرین شده بود، اما یادمان رفت گل دوم را باید بزنیم.
وی ادامه داد: شرایط خوبی نداشتیم و نتوانستیم گل دوم را بزنیم، ضمن اینکه نتوانستیم از گل زده خود به خوبی دفاع کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در این بازی هم به یک گل بسنده کردید و برای کسب پیروزی و سهمیه آسیا نجنگیدید، توضیح داد: همانطور که می‌دانید خیلی ناراحت هستم؛ کارهای سختی انجام دادیم، اما برخی کارها را باید در آینده انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم؛ بهتر است آرام باشیم و اشتباهات خود را برطرف کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بعد از بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس اتفاقاتی علیه ما انجام گرفت که همه از آن باخبر هستیم.
لیکنز افزود: من با تمام جود اینجا هستم و با قلبم برای تراکتوسازی تلاش می‌‌کنم؛ اتفاقاتی که افتاده کمک می‌کند تا ضعف‌‌هایمان را پوشش داده و خوب بازی کنیم؛ درست است که اتفاقات علیه ما بود، اما باید اخلاق حرفه‌ای و روح بزرگ داشته باشیم و تیم را حمایت کنیم.
تیم فوتبال تراکتورسازی شنبه شب در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حضور 12 هزار تماشاگر بازی برده مقابل پارس جنوبی جم را مساوی کرد تا شانس این تیم برای کسب سهمیه اسیا کمرنگ تر شود.
تراکتورسازان با این نتیجه و 51 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر جا گرفتند.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.