مهدی مشایخی سه شنبه شب در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مناسبت های خرداد اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به تحریم ها و هجمه های مختلف از سوی دشمنان نظام به حضور گسترده و حداکثری مردم در مناسبت های نظام و برگزاری هر چه باشکوه تر آنها نیاز است.
وی افزود: این مراسم ها باید به صورت مردمی برگزار و اندیشه های امام و انقلاب برای نسل جوان تبیین و بازگو شود، زیرا سربلندی امروز نظام جمهوری اسلامی در تمامی دنیا با اندیشه بلند و مجاهدت های امام راحل محقق شده است.
مشایخی با بیان اینکه هرساله برای گرامیداشت این ایام ستاد مشخصی تشکیل می شود و هر نهاد و دستگاهی باید برای انجام وظایف خود با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت های خود در این ایام نقش آفرینی کند، گفت: چهره شهر و شهرستان باید به آنچه یادآور این خاطرات است مزین شود تا بتوانیم تداعی گر خاطرات برای نسل حاضر و ترغیب و تشویق آنها برای کنکاش هر چه بیشتر درخاطرات آن دوران باشیم.
وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام ویژه خرداد بر لزوم گرامیداشت لیالی قدر و روزجهانی قدس و عید فطر به صورت پرشکوه تاکید کرد و افزود: روزقدس همچون انتخابات رخدادی مهم بوده و مورد رصد دشمنان ونیاز است با فراهم کردن آرامش و امنیت عمومی بستر را برای حضورحداکثری و پرشور مردم فراهم کنیم.
شهرستان میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب تبریز واقع است.
/3093/ 7231/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.