نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از ساخت و احداث بزرگراه در جاده اهر – مشگین شهر خبر داد و افزود: 18 کیلومتر جاده اهر - مشگین شهر آماده تحویل به پیمانکار برای احداث بزرگراه است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیت اله عبدالهی در جمع شوراهای شهر و روستای اهر گفت: وزارت راه و شهرسازی به منظور احداث بزرگراه اهر – مشگین شهر، 18 کیلومتر این جاده را به پیمانکار تحویل می دهد.
وی  با اشاره به تخریب قسمتی از آسفالت بزرگراه اهر – تبریز بعد از چند ماه از افتتاح آن، افزود: به زودی از ناظر بخش، مسئول زیرسازی و آسفالت ریزی بزرگراه اهر – تبریز بازخواست و کسانی که در این خصوص مقصر شناخته شوند برخورد خواهد شد.   عبدالهی در ادامه به وعده های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در خصوص گازرسانی به برخی از روستاهای شهرستان اهر نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم امسال شاهد اجرایی شدن پروژه های گازرسانی به 11 روستای این شهرستان از سوی شرکت گاز استان باشیم.   وی همچنین خواستار رسیدگی و حل سریع مشکل آنتن دهی تلفن های همراه و شبکه اینترنتی در برخی از روستاهای اهر و هریس شد. 
نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، خواستار تسریع در روند احداث و اتمام پروژه کارخانه آهک هیدراته اهر شد و افزود: در حال حاضر 90 درصد ماشین آلات به محل اصلی کارخانه منتقل شده اند که امیدواریم با احداث این کارخانه شاهد اشتغال 50 نفر از جوان بیکار این منطقه باشیم. 
وی در پایان شوراهای شهرستان اهر را افرادی پاکدست و مقید به قوانین برشمرد و افزود: خوشبختانه شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان در هیأت مرکزی حل اختلافات و رسیدگی به شکایات شوراها هیچ گونه پرونده تخلفاتی ندارند. 
فرماندار اهر نیز در ادامه این جلسه بهره مندی از فکر و خرد جمعی و مشورت گرفتن را از راه های موفقیت در توسعه و آبادانی یک جامعه برشمرد و افزود: شوراها باید از فکر و ایده مردم در توسعه و عمران شهرها و روستاها استفاده نمایند. 
زاهد محمودی همچنین  احترام گذاشتن به قوانین و مقررات را جزو وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.